1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Elders Scroll V: Skyrim [Deel 8]

Discussie in 'Games' gestart door Tyrant, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
  2. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Volgens mij loop ik tegen een flinke bug op: ik heb de companions questline uitgespeeld
    Kodlak begraven
    , maar de leden van de circle, Vilkas, Farkas, Aela zijn norgens meer te bekennen?? Ik zou nog quests van ze moeten kunnen krijgen. Heeft iemand dit ook gehad? Of weet waar ze zijn?
     
  3. Mezzla

    Mezzla Times Like These

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij wachten ze op je in die grot onder de Skyforge.
     
  4. Cliff

    Cliff Active Member

    Berichten:
    1.196
    Leuk Bevonden:
    127
    Ik weet niet waar voor je het nodig hebt maar als iemand nog

    Malachite ore zoekt.

    Klim helemaal naar de top van "totw" en klim daar dan nog eens omhoog :). Zijn meerdere veins te vinden :)
     
  5. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    Ik blijf die Dwarven caves mooi vinden. Lijkt een beetje op de Ulduar stijl (WoW).

    Hangover quests? En waar vind je Daedra quests? Heb er tot nu toe maar 2 gehad.
     
  6. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Damn haat die spoilertags!! Druk er altijd op...
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.030
    Leuk Bevonden:
    5.832
    Hangover Quest = A Night To Remember, en de rest van Daedra Quests staan hier.

    Net begonnen aan de Thieves Guild, eerste grote quest gedaan. Was wel tof, even een hele andere speelstijl nemen nu. Lekker daggers maken en overal sneaken. :cool:

    Ja, fucking hell. Nu is de Thieves Guild ook bugged. Tering, ik begin wel een beetje gek te worden van al die bugs. Beter zorgt de patch dat al die bugs eruit gaan, zit vol met quests waar ik niet mee verder kan. Atm dus ook niet verder met de Thieves Guild.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
  9. oeloeimanu

    oeloeimanu Ah yes, "Reapers"

    Berichten:
    508
    Leuk Bevonden:
    2
    Besloot zonet weer eens naar een nieuwe plaats te gaan aangezien ik alleen Whiterun en Windhelm nog maar gezien had. Ik besloot daarom maar helemaal naar het westen te trekken. Na een redelijke lange (en mooie!) tocht kwam ik aan in Markarth. Dat is echt een compleet andere stad, erg mooi om te zien. Wel weer gelijk 10 nieuwe quests ofzo erbij, vervelen zit er in ieder geval nog lang niet in zo:)
     
  10. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Als je hoort dat heel Skyrim maar 3.8 gb is voor de 360, dan kan er best wel eens een upgraded Cyrodill of Vvardenfell komen.
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    in dat artikel staat ook wat dat het misschien voor mods is. Aangezien er een grote fanbase is die mods maakt/gebruikt en bethesda dat zou supporten. Ik denk echter dat het gewoon DLC kan worden :) anders maak je niet zo'n gedetailleerde weg.
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Nee, dat is aan het begin van de laatste quest. Ik kan daar nu ook niet meer in. 5 (!!) dagen wachten bleek te helpen, toen waren ze weer terug.
    En idereen heeft weer quests voor me. Zijn denk ik radiant quests, dus ik laat ze ff links liggen.

    Ben eindelijk aanbeland in mijn 2e stad/hold, en dat is Winterhold geworden.
    Gelijk weer een zut quests erbij en tig misc opdrachten. Al de achievement voor 50 misc opdrachten gehad. Maar ik heb pas vier sidequests gedaan volgens de log 8)

    54u in en counting. Ik denk dat ik eerder geen nieuwe locaties meer heb, dan dat het spel geen quests meer heeft :)
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Aaaah ok, my bad then. Ik had de vorige paginas niet gecheckt, vandaar. Zelf zou ik het erg cool vinden om naar Morrowind te gaan, Oblivion heb ik grijs gespeeld. Nog toffer zou ik gewoon gloednieuwe gebieden vinden, bijvoorbeeld de thuisbasis van de Khajiits, ik sprak met een Khajiit daarover, die buiten de poort van Whiterun in een tentje zit.
     
    Laatst bewerkt: 25 nov 2011
  14. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Heb er nu 85 uur op zitten (lvl 35) en nog maar 2 main quests gedaan, wel iemand gesproken die altijd games rushed en nu nog weinig aan skyrim vind nu hij de main quest heeft gedaan, hebben meer mensen dit? Ik vind het nog steeds heerlijk om te niksnutten in skyrim :)
     
  15. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54

    Ach so, die ene quest heb ik al gedaan, maar omdat je 'hangover quests' zei, dacht ik dat er verschillende waren. :+
     
  16. Grub

    Grub think on your sins

    Berichten:
    954
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, hierboven, mee eens, net gewoon een uur beetje in de bossen rond zitten sneaken en hertjes neerschieten :)

    Heb nu 52u, level 39 en 100 smithing \o/
    Companions en Mages College afgerond, nu Bards college en dan maar eens mer het sneaken enzo beginnen :D
    Wat een heerlijke game. Niet te bevatten dat dit gemaakt kan worden en dat dit op een klein kutschijfje staat _O_
     
  17. Conscience

    Conscience Mr. Fahrenheit

    Berichten:
    2.406
    Leuk Bevonden:
    54
    En nog niet eens zo 'groot' (3.8 GB maar). En ook zo mooi en gedetailleerd. Echt een goede compressie hebben ze gebruikt.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Rushen is nooit goed in een game als dit, superzonde van de game ook vind ik. Het beste vind ik gewoon om lekker op je eigen manier de quests te doen, en gewoon die wereld verkennen. Niet teveel fast travelen en gewoon te paard/voet door die wereld lopen, zo kom je dungeons en van alles tegen ook.

    Van begin af aan doe ik alles al rustig aan, ik weet niet hoe lang ik bezig ben geweest in alleen Riverwood al, maar echt behoorlijk lang was het wel. Iedereen speelt het weer op hun eigen manier..maar rushen lijkt mij zelden goed.

    Even iets anders, ik probeer Lydia een ander armor te geven, maar er lijkt weinig te gebeuren. Is het niet zoals Fallout 3 dat je je companions armor kan geven en dat ze het ook echt aan hebben?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Alleen als het beter is dan wat ze aanheeft. ze heeft steel armor dus zal je met wat beters dan dat moeten komen.
     
  20. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556


    Aaaah ok dan, ja ik gaf haar Elven almor, dat gaat hem dus niet worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina