Als je van horror games houdt is deel 1 sowieso een must have. Afgezien van de iets wat clunky gameplay, één van mijn favoriete games van 2014
Ondanks de brakke performance van deel 1 wel genoten van de game. Ook geen moment gestoord aan de zwarte balken. Dit ziet er weer heerlijk uit en op een andere engine.
Ja door de wat clunky gameplay heb ik hem ook niet afgemaakt toen de tijd. Ook maar weer is aan beginnen voordat deel 2 uitkomt.
Hij is nu behoorlijk gepatched, althans op de PC. Staat al een tijdje in mijn Steam library te wachten...
Kwam echt niet door deel 1 heen op 1 of andere manier. Vond het allemaal een beetje matig. Hoop oprecht dat deel 2 wat beter word.
Tegenvallen ? Er zijn nog geen veel scores online. Maar dit zijn toch geen slechte cijfers ? Stevivor - 9/10 DreamCast Guy Video Review - 9/10 AppTrigger - 9/10 Multiplayer.it - 8.5/10 SpazioGamers - 8.5/10 Every Eye - 8.2/10 The Game Machine - 8.2/10 IGN Italy - 8/10 Eurogamer Italy - 8/10 Windows Central - 4.5/5 Twinfinite - 4/5 Game Revolution - 3.5/5 Games Reactor.es - 7/10 Polygon - Review in Progress as not finished yet, but huge improvement over the original so far The Evil Within is een love it or hate it game. En zeker niet voor iedereen. Ik heb persoonlijk erg genoten van deel 1. Deel 2 zal geen metacritic score van 90/100 halen. Maar aan de review te lezen is het wel een veel betere game dan deel 1 Dus ik ga hem sowieso halen. Alleen waarschijnlijk niet op day one. Heb nog genoeg te spelen.
Moet zelfs deel 1 nog spelen! Ik zag een paar mindere scores tussen de video reviews, maar dat kan ook een moment opname zijn geweest.