1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] The Evil Within (Project Zwei)

Discussie in 'Games' gestart door ExquisiteSteez, 19 apr 2013.

1. ExquisiteSteez

ExquisiteSteez Active Member

Leuk Bevonden:
    909
    Tegenwoordig heb je echt van die mensen die alleen games kopen die negens halen. 9 is perfect, 8 is bagger...

Damn... ik was op school al blij met een 6 of 7. :+

sssilly vindt dit leuk.
  2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
  3. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    Maar een 5,5 is onvoldoende. :+

4. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Heb hem ook gekocht. 49 euro bij MM Amsterdam noord.. Niet duur iig

5. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Wat voor school heb jij dan gezeten? :+

6. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    heb de game deze middag opgehaald bij GM en al een uurtje gespeeld, het eerst wat mijn tegenvalt = geen full screen !!
    je moet gewoon tussen 2 zwarte balken spelen, verder speelt het wel lekker en zit de gameplay wel goed in elkaar! na 1 uurtje gamen kan ik nog niet veel meer over kwijt maar het voelt wel lekker aan!

7. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Ze willen een cinematografisch gevoel meegeven aan die game. Een echt "Grindhouse" sfeertje. Er zit ook een enorme grain (wazigheid) door het beeld om dit te benadrukken. Dit kun trouwens verminderen/uitzetten in het menu.

8. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Van wat ik heb gelezen wordt het spel pas na chapter 3 goed. Chapter 1 en 2 = stealth en slow pace. In chapter 3 gaat het helemaal los.

Snap dat van die zwarte balken ook niet echt. Maar goed, moet het zelf maar spelen om te zien of het storend is of niet.

BTW

WTF Bethesda !!!

Simon van Insidegamer/PU had ook geen review copy ontvangen, videogamer ook niet.

9. opeltwintop2007

opeltwintop2007 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    t'is toch wel echt wennen ik had toch liever de optie gehad om hem op full screen te zetten, heb zelf een 50inch samsung smartTV en als je bovenaan 10 cm en onder 10 cm kwijt bent, vind ik dat wel jammer! zal wennen worden, ik zit nu in chapter 2 , dus ik ben benieuwd hoe vet het word in chapter 3 ik laat het jullie weten zonder te spoileren;)

10. Rienbu

Rienbu Active Member

Leuk Bevonden:
    711
    Had resident evil 4 ook niet blackbars?? Staat mij iets van bij..
    De blackbars zorgen er wel weer voor dat je gepusht word in het donker te spelen.. Zolang ik de rand van de tv niet zie ben ik er zo aan gewend..

Edit: owja... Het is lekker bloederig ;)

Laatst bewerkt: 13 okt 2014
  11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Klopt man. Dat vertelde Bart Verwijst ons eergisteren ook, dat maandag a dinsdag review exemplaren verstuurd zullen worden. Het is alleen wel raar laat zeg.

12. jansen007natas

jansen007natas Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    nu bij chapter 3 ben benieuwd of ie echt vetter word.

In het begin d8 ik mmm weet niet of ik het wat vind maar kom er nu wel in en moet zegge speelt lekker weg. doet me beetje aan walking dead de serie denke.

gekocht via yourgamezone.nl voor 51 euro en lag zaterdag al in me brievenbus. top site

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.717
    TU Delft. Daar is een 5.8 pas voldoende. :p

14. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Kleine update. Iets langer dan een uur op de klok, net in chapter 3 waar het los schijnt te gaan. Het sfeertje zit er lekker in. De game heeft een hoog what the fuck gehalte. Klein minpuntje is dat je meteen in keiharde terror wordt gegooid. Voor een cinematografische game verwacht ik ook wel een introductie of some sorts. Anyway, game ziet er goed uit, grafisch valt het me erg mee. Stijl doet me denken aan Shadows of the Damned (niet zo gek natuurlijk). Tevens kreeg ik aardig wat flashbacks naar Resident Evil 4, Alone in the Dark en Alan Wake. Naar aanleiding van een tip eerder in dit topic speel ik op de eerste moeilijkheidsgraad, maar ik vraag me sterk af of dat wel zo slim was. We zullen het later in de game wel zien. Misschien straks weer een update!

15. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is het spel echt eng?

Schrik je veel?

16. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    De eerste mode is toch juist de wat makkelijkere? Of bedoel je dat het te makkelijk is nu?

17. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Het is niet zoals P.T. waar ik echt moeite mee had. Ik speel gewoon met een koptelefoon in het donker en zit niet te bibberen. Sommige stukken zijn pure terror en heb je echt een beklemmend gevoel, maar een hoofdstuk later heb je weer een wapen in je hand en dan valt het allemaal weer mee.

@Kabuto, ja dat het iets te simpel gaat heb ik het idee. Maar ik zit nog vroeg in de game!

18. oneshot1tkil

oneshot1tkil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Is de game het waard om gelijk tehalen?

ik ben wel gek van horror games maar dan moet 't wel minstens een boeiend verhaal hebben.

19. ExquisiteSteez

Leuk Bevonden:
    909
    Deze game gaat je mind helemaal upfucken verhaal wise (als ik de non-spoiler berichten op internet moet geloven). Maar k kan hem zelf pas vannacht spelen, dus geen flauw idee of t verhaal echt goed is.

20. ArtificialFaith

Leuk Bevonden:
    1.540
    Tja, lastig om te zeggen. Tot nu toe heb ik een goed gevoel bij de game, maar dat zal voor iedereen anders zijn.

Deel Deze Pagina