WTF haha Game is blijkbaar erg moeilijk...tot nu toe nog niet meegemaakt ben pas bij chapter 2. Ga vanavond maar eens verder.
Hmz net even mijn orderstatus gekeken op WOWHD, maar hij staat op backorderd. Even een mail gestuurd, als het te lang gaat duren dan annuleer ik hem wel.
Ik ben net toevallig voorbij een stuk waar je de keuze krijgt tussen 2 paden. Het ene pad is goed en de ander is instant death. Deze keuze krijg je 3x achter elkaar en je hebt geen idee welk pad nou goed is, enkel door random een pad te kiezen. Dit is denk ik waar ze op doelen en is inderdaad heel vreemd.
Hahaha vet! Hou daar juist wel van... Van wat ik heb gespeeld is het geweldig., ben enorm te spreken over deze game. Sfeer is zooooo goed. Controls zijn een beetje stroef maar dat misstaat de game absoluut niet.. Sterker nog. Ik vind het juist meer beklemmend.. Hoort er natuurljk ook een beetje bij vind ik.. Horror met beperkte controls.. Kan niet wachten om na het werk verder te gaan
Het is geen excuus hoor. Ik heb er gewoon geen problemen mee. Dead Space liet idd zien dat het niet hoeft. Dat is waar. En zo stroef bestuurt het ook weer niet.. Het is heel langzaam.. Dead Space had wat vlottere besturing en dat paste goed bij de game vind ik Edit: Het beste is gewoon om het zelf aan te voelen.. Sowieso een kwestie van wennen. Resi4 speelde ook stroef en daar kon je niet richten en lopen tegelijk. Voor de een is het helemaal klote en voor de andere juist geweldig.
Pfff die 'boss' battles zijn soms aardig wat uitzoekwerk. Neerhalen met je wapens schijnt te kunnen volgens de tips in het laadscherm, maar er is altijd een andere manier. Je moet die alleen uit zien te vogelen, na zo'n 5 á 10 keer doodgaan
Wat vind je verder van het spel ? Metacritic score PS4: 75/100 X1: 85/100 X1 heeft wel minder reviews. Snap alleen niet waarom alle reviews niet bij elkaar staan. Dan zou je op een mooie 82/100 uitkomen ofzo.
Ik ben net klaar met Chapter 5 en tot nu toe vind ik het erg gaaf. Er zit enorm veel gore in, wat altijd goed is. De pacing vind ik ook prima, na een rustig stuk mag je vaak weer lekker knallen. De wereld is gedetailleerd, qua design zit het wel snor. Minpunten tot nu toe zijn het verhaal, ik mis gewoon een hoop, en de gameplay is outdated. Het upgraden is ook apart gedaan. Niet zozeer het systeem zelf, maar hoe je er kunt komen. Lastig uit te leggen, moet je zelf maar bekijken!
Is lees genoeg dingen over dat het verhaal toch wat meh is, het is dus niet super boeiend verhaal of heeft het gewoon teveel gaten?
De introductie was enorm snel, dus karaktervorming werd meteen het raam uit gegooid. Ik begin nu wat meer het verhaal in te komen, maar het zijn echt puzzelstukjes van een puzzel die gaandeweg nog zichtbaar moeten worden.
Review copy nog altijd niet binnen, maar mensen hier die hem al volop spelen.....eerste moeilijkheidsgraad of toch gewoon de tweede?(survivor)
@ArtificialFaith Welke difficulty speel jij? Als de 1e namelijk al een beetje pittig is,begin ik vanavond op die.
Ik speel op de eerste, maar vind het zeer meevallen. Mijn deaths zijn meestal onvoorziene deaths waar je weinig aan kunt doen. Als ik tegen 10 guys moet vechten kom ik er altijd wel uit. Als ik overnieuw kon beginnen, zou ik dat op de tweede moeilijkheidsgraad doen.