1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Eye of Judgment

Discussie in 'Games' gestart door iOcat, 26 feb 2007.

  1. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt, en zolang winkels zich niet bewust zijn van drukfouten, lukt het 9 van de 10 keer het product voor die prijs mee te nemen.

    Jij verkleint die kans aanzienlijk EN het was geheel onnodig. Je moet gewoon je mond houden.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  2. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik mag dit altijd nog zelf bepalen!

    En ik wou gewoon even informeren of de prijs klopte of niet. Blijkbaar dus niet.. maargoed, je moet niet zeuren dat jij hem nu niet voor 65 euro kan kopen. Want een mailtje van mij naar Intertoys verandert dan niks hoor. Ze waren daar waarschijnlijk al lang van op de hoogte.
     
  3. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Je werkt zelf bij een Dixons, en daar staat ie voor 100 euro, natuurlijk klopt die prijs niet :emo:

    Maar goed, voor de volgende keer dan, gewoon nooit informeren, dan is de kans groter dan meer mensen kunnen profiteren van een fout.
     
    Laatst bewerkt: 13 okt 2007
  4. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Laten we het er maar gewoon bij houden dat ik nieuwschierig was of het klopte of niet. Ik werk mischien wel bij Dixons, maar dat wil nog niet zeggen dat ik elke dag op de site kom waar hij voor 100 euro staat. Daarnaast had ik nog nergens een officiele bevestiging gezien dat hij 100 euro zou gaan kosten. Zeker omdat er onduidelijkheid was over hoe duur hij zou gaan worden. De Intertoys folder was de eerste folder waar ik TEOJ in heb zien staan met een prijs erbij. Vandaar dat ik ze gemaild heb. Maargoed, laat maar zitten :9 Back to The eye of Judgement!


    Op Play.Com zijn de boosterpacks verschenen voor TEOJ.


    Play.Com The Eye of Judgement Booster Packs

    £2.49

    UK£ 2.49 = 3.56534297 Euros

    Ik heb alleen nog geen idee hoeveel kaarten er in zitten.

    Ik heb trouwens nog een vraagje over dat anti cheat systeem. Want dat was voor mij niet helemaal duidelijk.
    Als ik 1 sterke kaart heb.. kan ik die dan 2 keer in mijn deck stoppen? Dus als ik mijn deck bouw.. dat ik hem dan gewoon 2 keer inscan? Of mag je elke kaart maar 1 keer in de deck hebben?


    /Edit

    Video Review IGN!

    http://media.ps3.ign.com/media/775/775515/vids_1.html
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2007
  5. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Gamespot Video Review

    Vrijdag komt de game officieel uit, en ik hoop hem donderdag al te krijgen :thumbs:

    @Burnfout,

    Ben jij er al over uit of je de game gaat halen?
     
  6. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij nader inzien laat ik deze toch nog maar even lopen denk ik..

    Deze maand:

    Metroid Prime 3
    Ratchet & Clank
    Call of Duty 4
    Super Mario Galaxy
    Mass Effect
    Assasins Creed

    Dat is al 350 eurotjes :mad:
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2007
  7. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ga zo naar de stad, hopen dat ze hem ergens al verkopen :)
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik laat hem ook even gaan. Ben nu nog volop met Folklore bezig en Ratchet komt over 1,5 week al uit. Werd trouwens net heel vriendelijk geholpen bij Dixons waar ik naar de game vroeg, niet dus. Was dus de laatste keer dat ik bij die zaak kom.
     
  9. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Bergen op Zoom? Want daar werken personen die je soms compleet negeren.
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Nergens de game kunnen vinden :'-(

    Morgen dan maar..
     
  11. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Hier was ik al bang voor ... Cheaters, toch maar op een andere game wachten alvorens ik een ps3 koop (misschien koop ik wel de eye toy als webcam :D)

     
  12. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Jammer dat dit kan. Maar ik zie dit niet als een grote ramp. De mensen die The Eye of Judgement vooral kopen zijn Trading Card Game liefhebbers. Je gaat geen game van 100 euro kopen om dan flink te gaan cheaten online. Zo nep je jezelf, en natuurlijk jouw tegenspelers. Daarbij komt, dat het dus niet alleen ligt aan jouw kaarten, maar ook aan hoe je speelt. Voor de mensen die de kaarten gaan kopieren en gebruiken online is de lol er snel af.

    Ik denk dat ik dit omzet in goed nieuws voor mezelf. Niet dat ik ga cheaten. Maar ik kwam er gister avond pas achter dat je bij de game maar 30 kaarten krijgt. Dat betekent dat het maar voor een persoon is. Wil je met zijn 2en spelen.. zul je straks zoiezo een deck moeten kopen of heel wat booster packs. Een aantal booster packs kopen heeft weinig zin, aangezien je dan een vrij ongebalanceerd deck hebt. Daarom ga ik denk ik de starters deck die bij de game zit scannen en printen. Die netjes uitknippen, en op wat oude magic kaarten plakken. Dan heb ik 2 dezelfde starter decks, en hoef ik op deze manier geen deck te kopen, en kan ik het houden bij booster packs. :b:
     
  13. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, bij Dixons in Rotterdam. Ben nog nooit zo onvriendelijk behandeld in een winkel.
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Zal ik ze eens op bellen! en ze eens dat goed vertellen ;) :+
     
  15. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar cheaten met de game zelf kan volgens mij niet. Voor je een online match begint kan je al de kaarten zien die een tegenstander heeft. Je moet ze inscannen. De kaartjes zelf gebruik je alleen bij een offline game. Je kan dus niet zien of iemand de kaartjes daadwerkelijk heeft gekocht of niet, maarja, dat maakt weinig uit.

    Ik ga vanavond is even kijken bij de Interoys, als tie goedkoop is haal ik em daar ;), anders ligt ie vast wel bij een Bart Smit, Dynabyte, Media Markt, Free Record Shop of zelfs de Dixons ;)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  16. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Goed plan! Ik haal m'n consoles eigenlijk altijd bij Dixons en games ook vrij regelmatig en heb er nog nooit problemen gehad. Maar wat ik in Rotterdam meemaakte gisteren....
     
  17. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Als je me even een PM zou willen sturen over wat er precies gebeurd is, neem ik wel contact met ze op :)
     
  18. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    als de kaarten niet verkopen komen er ook geen nieuwe ... als de kaarten geen waarde hebben (want er wordt gecheat met neppers komen er ook geen verzamelaars, zoals als ik ... Ik vind dit dus echt jammer ... maar ik koop voorlopig dus nog geen ps3 door dit geintje |:-
     
  19. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt wat je zegt,

    Maar als ik verschillende forum's lees op internet, zijn er genoeg mensen die dit tegen willen gaan. Mensen zijn bereid om de booster packs te gaan kopen, en zich niks aan te gaan trekken van de cheaters die er gaan komen. Ik koop iig gewoon booster packs :thumbs:

    (Ik kan hem zo ophalen :D)
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2007
  20. ShadoW_2k

    ShadoW_2k Active Member

    Berichten:
    918
    Leuk Bevonden:
    3
    en heeft iemand deze game al? zo jah hoe is die !
     

Deel Deze Pagina