1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] The Eye of Judgment

Discussie in 'Games' gestart door iOcat, 26 feb 2007.

  1. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
  2. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de game sinds vandaag ook gekocht samen met alle themedecks. Heb lang getwijfeld, maar lijkt mij toch een erg toffe game.
     
  3. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren voor het eerst gespeeld, erg tof en verslavend spel met erg veel diepgang en strategie. Heb inmiddels wel wat kaarten die ik zou willen ruilen. Misschien een idee om een aparte ruil topic voor the eye of judgment te maken?
     
  4. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Van ruilen, komt.. ;)
     
  5. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een erg groot nadeel gisteren ondervonden. Ik speelde in de avond met een vriend en de camera kon steeds de kaarten op een deel van het bord niet herkennen. We hebben echt vanalles geprobeerd, lampen erbij, lampen uit etc.... Uiteindelijk zijn we maar gestopt, komt er dus eigenlijk op neer dat je dit spel alleen overdag kan spelen! Vind ik echt heel erg spijtig! Iemand hetzelfde probleem gehad met een oplossing???
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat stukje stof er onder niet gebruiken. Gewoon de eerste kaart beetje goed plaatsen en de rest relatief aan die kaart leggen (niet naar het beeldscherm kijken!)

    verder kan je nog wat prutsen met de cam-settings
     
  7. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je tip! Maar het is natuurlijk wel belachelijk dat je het stukje stof moet weghalen om het spel te kunnen spelen. Ze hadden het ding wel wat beter mogen testen!
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Tof! :)
     
  9. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik doe echt helemaal niks meer met het spel. Zelfs mijn zoon vraagt er niet naar. Ik heb het gekregen als cadeautje van mijn vriendin en doe hem niet weg, maar het begon na een tijdje flink te vervelen.
     
  10. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Ik vind het nog steeds een tof spel, maar ik speel het eigenlijk niet meer omdat de camera teveel klierde.. gaat het een hele tijd goed, gaat ie ineens zeiken over 1 kaartje wat ie vervolgens maar niet wil laden. Zelfs nog een lamp gekocht om ernaast te hebben ivm extra licht. Maar dat helpt lang niet altijd. De auto-focus lijkt gewoon niet helemaal ok te zijn. Het idee vind ik nog steeds leuk van het spel, maar de hardware is, zo lijkt het tenminste, toch nog niet goed genoeg.
     
  11. tasso

    tasso de gamer

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0

    Nee je moet de instellingen kijken en de witbalans niet op auto laten staan en de andere instellingen trouwens ook niet, heb met deze tip echt heel wat mensen geholpen het scheelt echt als je niet alles op auto laat staan.
    Probeer het maar je zal zien het scheelt echt, ik had ook altijd problemen todat ik een beetje begon te spelen met de instellingen.
    Ik heb 1 lampje hangen en voor de rest niks, geen extra lampen erbij gehangen niks.
    Je kan bij de instellingen ingeven wat voor soort verlichting je hebt en dan krijg je al een aardig resultaat.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2008

Deel Deze Pagina