The Forgotten

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door WillemWalrus, 10 dec 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WillemWalrus

WillemWalrus t Kan altijd stouter

Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen, ik ben twee weken terug naar The Forgotten geweest met een maat van me. We keken allebei erg uit naar deze film na het zien van trailers en het lezen van artikelen, beloofde veel goeds.
    Dus wij kijken.
    Het begint super goed, goede sfeer, opbouw van spanning en verwarring. Ook het middenstuk is goed met een paar zeer goede schrikmomenten. En dan....het eind, bagger! B-film waardig, echt slecht. Ik zal het einde niet verklappen, maar dit ontkrachtte de hele film die zo goed leek te worden... |:-

Wat vonden jullie ervan? Een klassieker? Of gewoon leuk ff kijken? Ik wil graag de mening van anderen horen, vooral over het eind...

2. Afroman

Afroman Becaus i got high

Leuk Bevonden:
    0
    Dam kut film wel een paar schrik momenten maar meer ook niet gewoon kut dus.
    Had de trailer en artikels ook gelezen dacht coole film maar nee hoor vond hem echt slecht geef als cijfer 2- . }:] }:] }:]

3. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3

Klik

Je hebt daar al hetzelfde bericht gezet, en zoals je hierboven kan zien is hetzelfde bericht plaatsen in verschillende topics niet toegestaan.

Daarom gaat deze ook op slot.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina