Misschien omdat er ook veel "gechat" wordt in deze thread? Of er is een hele pakkende titel gekozen? Of omdat mensen hier de info zoeken die op hun eigen site ontbreekt?! Ok, je moet dus zo'n beetje alles zelf meenemen en ook nog betalen?! Dan kun je beter thuis gaan zitten, maarja, daar passen geen 16 man... Je kunt ook thuis een krat bier leegzuipen, maar toch is dat leuker in een kroeg.. Ze zullen in de toekomst wel een uitgebreider assortiment krijgen. En mensen moeten natuurlijk geen spullen gaan jatten daar!!! :r
He danny ik weet nog niet of de 30e wel doorgaat in verband met survivelen. Kan je trouwens door de weeks niet gewoon een keertie erguns?
Sorrie wij kunnen komende donderdag avond niet. Die andere figuur had al andere dingen gepland. De communicatie gaat wel een beetje moeilijk zo, ik zal eens vragen of hij misschien ook ff hier wil komen posten. Dan hoef ik niet als doorgeefluik te fungeren. Ik zal als ik hem spreek ff vragen of hij nog wel een andere keer binnenkort kan, en als we komen kan ik iig 1 controller meenemen, mocht het nodig zijn... (krijg ik dan wel korting? Ik betaal tenslotte voor de 'huur' van de apparatuur, en dan is er een tekort! ]:- Beetje jammer...) Afijn, we regelen het wel.
We moeten maar wel even bij TGS erop aandringen dat ze wat extra conrtollers moeten gaan bietsen bij MS! Zal nog wel komen Hopelijk hebben ze wel genoeg koptelefoons Anders pleuren we gewoon de TV`s aan
Wie komen er nog meer proefdraaien as. zondag voor het Battle Event. Dit zal zondag middag plaats vinden in natuurlijk de Game Syndicate.
Moet ik even m`n vriendin lief aankijken :{ Misschien dat ik nog even voordat ik na m`n werk gaat langs kan komen p.s. heb trouwens net m`n RP gekregen EINDELIJK
He He..... eindelijk weer donderdag Lekker weer gamen met z`n allen Blijft toch leuker dan alleen of met z`n tweeen thuis zitten spelen
He He...:{ vanaf 19:00 tot 23:30 uur zitten gamen Ben een beetje gaar Leuk die team battle,zeker als we steeds winnen