Yes...maandag avond 17 juni weer gamen in TGS Reznar komt mee,ff wat andere mensen afbellen die ook nog mee zouden kunnen gaan (NomeX & Scar) :{
het is toch reznor? nou iig ill be there, je bent vrij he maandag anders zouden we ook eerst wat bij de mac kunnen gaan eten.
Yep it`s Reznor,maar NAR klinkt leuker Mijn gleufdier is toch laat thuis van haar werk,dus we kunnen wel iets gemakkelijks eten. ik bel je wel ff op
Het was weer super gezellig vandaag! jammer dat we zondag pas weer kunnen, ik zat trouwens ook te denken dat we 10 Juli ook naar six flags ofzo kunnen.
Ja heel leuk ondanks dat we vreemd zijn gegaan (MoHAA op PC) i.p.v. de XBox Even checken of nog wat mensen zin hebben in 6 vlag Hollandia. Woensdag 10 juli zou kunne
Ik ga de van de week ff heen maybe pak ik ff een lidmaatschap mee want het lijkt me echt perfect maar ik woon in Velsen en het is in Rotterdam. Jammer dat het niet in Amsterdampie is daar ben ik bijna 6 dagen in de week .
Leuk man wij zijn er waarschijnlijk donderdagavond weer en natuurlijk as. zondag op het Xbox Battle Event. See you
oh ik dacht eigenlijk dat je ook nog een jongere zus had maar ik weet al waar mijn denkfout lag ik bedoelde schoonzus
Oh mensen de website van de gamesyndicate is volledig aangepast dus voor info kijk je op www.gamesyndicate.nl