Hoi, het is al weer heeeeel lang geleden dat ik gereageerd heb op dit forum, maar daar gaat verandering in komen. Wat ik eigenlijk wilde weten is hoeveel mensen zondag eigenlijk mee zullen doen? Ik zal er zelf ook zijn, alhoewel ik niet erg goed ben in Halo, ga vooral voor de gezelligheid.
Ik doe mee Ben zelf een middelmatige speler. doe eigenlijk ook meer mee voor de lol,maar wil natuurlijk ook graag winnen
Wat ik hier zo lees komen aan aantal van jullie daar regelmatig. Wat kan ik precies verwachten van zo’n toernooi?? Welk speltype wordt er bijvoorbeeld gespeeld… (Deathmatch, enz)
Yeahh ik heb de eerste ronde overleefd op naar de tweede ronde p.s. Ikke is in de eerste ronde uitgeschakeld
hehe, hoe lang heb je wel niet geoefend chirred voordat je zo goed werd (Chirred is de winnaar van het xbox event geworden).
eh eens in week een potje halo ofzo, niet echt veel ofzo zal misschien wel komen dat ik veel ut heb gespeeld ofzo (met muis ) lig gewoon meer dubbel met dat spel, viel toen ook wel op, iedereen geconcentreerd, en wij maar kloten met teamen reorx en ik
Hoi ChirreD, Ik had je al gefeliciteerd bij TGS,maar ook nog even hier Ik had helaas een beetje pech met m`n volgende ronde Ik was gedeeltelijk 2e ,maar was 1 keer! meer geraakt dan de ander dus ik eruit. Ik heb het wel heel erg naar m`n zin gehad. Volgende maand..... DOA3 event !!!
ja het was wel een leuke dag ik weet nog niet of ik wel meedoe met het doa toernooi, misschien kom ik even kijken
Damm jullie waren te goed en die jongens uit Amsterdam konden er ook wel wat van. Komen jullie as. donderdag avond nog. Ik wil nog wel een revanche en effe lekker doa3 spelen. Hope to see you
Ik kom denk ik wel even langs... is het eigenlijk de bedoeling dat ik mijn eigen Xbox mee moet nemen????