He Lenn.. ouwe Button Basher hahaha Als het niet met truuks lukt,dan gaat hij weer snel over op low kicks geven! (met die kick boxer...ben zijn naam ff kwijt)
Nee, ik eet lekker eerst thuis met m`n vriendin,daarna op m`n gemak naar TGS en vandaaruit weer naar m`n werk Omdat ik nog in de nacht zit,wil ik wel goed eten en geen hamburgertje bij Mac b.v.
Misschien hebben ze Battlefield 1942 al? Lijkt me ook erg cool. Kan jij anders Cel Damage meenemen? Met z`n 4en wel lachuh
ik moet cel damage nog steeds krijgen van Wouter kan wel mad dash racing meenemen en als commandos mp heeft neem ik die mee natuurlijk.
Vandaag weer bij tgs geweest het was weer super gisteravond met Lenn wolfenstein zitten spelen super gaaf spel, morgen komt de beta versie van Battlefield 1942 erop dus ik zorg dat ik er om 11 uur ben dit is echt een super gaaf spel.
He Ikke, Hou die xbox spellen maar even appart voor vrijdag Maandag avond lekker Batllefield 1942 uitproberen Het is nu rond voor a.s. vrijdag. We kunnen lekker met z`n 4en knallen
Maandagavond weer knallen bij tgs he donderdag ben ik helaas verhinderd dan moet ik met 25 vrouwen op stap.
Gelukkig gaan we a.s. vrijdag lekker bij mij thuis met z`n 4en knallen. (hopelijk Hunter) Anders TV`s + xboxen linken en Halo spelen. Zondag 8 juli ook mooi een ledendag in TGS Ik moet wel eerst even werken tot 15:00 uur,dan ben ik 10 min. later daar aanwezig
Hier een paar pics van die toko de XBOX-Lounge Nog een foto van xbox-Lounge Laatste is van dat vervelende ventje uit schiedam (degene die achter zit)
Ah moet je nou net een foto op de site zetten waar ik een scheve muil trek, en btw de crewmeeting is zondag 7 juli. Edit: de vaste gamessite bezoeker had deze mensen misschien wel herkend dit zijn de mensen van gamez.nl op de eerste foto staat helemaal achterin, (die vrouw dus) Liedje van die site, een leuke spontane meid btw maar ze hakt je in de pan met Doa, eigenlijk zou er zoiets nog steeds geregeld moeten worden voor xbw he een vrouwelijk crewlid, misschien een vriendin van iemand (xenior?) of wordt het tijd dat Wouter eindelijk eens een vriendin gaat zoeken (onbegonne zaak natuurlijk maar goed )