dat verwachten we ook niet we hebben rustig afgewacht okey ik zie je om 19 uur dan, Jerhui dan hoef jij dus niks mee te nemen.
Ik heb gister avond genoten Maar natuurlijk was er ook veel fragvoer aanwezig Normaal wordt ikzelf nogal eens voor schietschijf gebruikt,maar gelukkig waren de rollen gisteren omgedraait Dit moeten we Cker nog een keer doen. Maar dan met 3 TV`s...nog beter
Shit...ik moet die ouwe gek ophalen nu Ach ja....je hebt werkpaarden en sierpaarden next week TGS! yeah baby greetzzz from Mod.Crosis-nl
Ik vind de Game Syndicate wel de gaafste plek om te hangen, dus dat gaat bij mij voor. Maar mochten ze nog eens gesloten zijn, dan kan het ook bij mij. Ik heb hier 3 tv's en we hebben een hub een kabeltjes genoeg. Het enige wat er dan bij moet is nog twee xboxen en een lading controllers. Aankomde donderdag gaan jullie toch wel naar TGS? Was zelf namelijk van plan die avond daar ook evies dat snowboardje van thustmaster uit te proberen.
ja aankomende donderdag zijn we zoals vanouds gewoon weer in tgs te vinden, overigens is dat board 3 keer niks hoor ik heb er hier zelf 1 staan en het werkt voor geen meter.