je hoef niet gelijk zo`n grote bek op te zetten hoor (shark) Heb trouwens nog wat nieuws over the Game Syndicate! Naast XBoxen plaatsen ze over een tijdje ook PS2 en mischien nog Game Cubes in de zaak Kan niet w88 tot alles klaar is.
ben ik de enige die de achtergrond/font kleur niet bij elkaar vind passen, en slecht leesbaar is ? Krijg er hoofdpijn van.
Deze games zijn daar nu te spelen Voor XBox; Halo,DOA3,PGR,Blood Wake, Amped,Fuzion Frenzy,Munch Oddysee Oddworld en Ralli Sport Challenge. Ze zijn druk bezig om meerdere XBox games te krijgen. Voor PC; CS,MOHAA,Quake III,UT,Renegade,Ghost Recon,Dungeon Siege,F1 2001,Fifa 2002,RTCW,Red Alert 2 +Yuri,Age of Empires II, Age of Kings the Conquerors en Operation Flashpoint. p.s. de Xbox kost 3,75 p.u.p.p. (per uur per persoon) en PC kost 4,75 p.u.p.p.
Vanavond ben ik daar aanwezig Zal ff kijken of ik op donderdag avond ook tijd hebt. Moet dan wel de nacht dienst in (begin dan om 23:00 uur)
*gaaaaaap* ben nog een beetje slaperig Heb gisteren tot 0:15 zitten spelen in TGS en moest vanochtend weer om 7:00 uur beginnen Heerlijk met z`n 4n Halo en Fuzion Frenzy zitten spelen. Heel veel gelachen daar,ik kom op donderdag ook wel even langs