Gefeliciteerd Ikke Ik kom wel ff naar tgs toe,dan kunnen we ff bijpraten misschien hebben ze nog een mannetje nodig greetzzz
Typo sorry bedoelde natuurlijk tgs Morgen kom ik wel ff langs denk ik..... hoe herken ik jullie dudes???
van ikke weet ik dat hij er om 6 uur al is..... Maar hoe herken ik jullie nou? /me is een chinees... zoveel zouden er daar niet rondlopen, toch
nee dat zou wel erg raar zijn als je dat merkt hoor, mijn telefoon staat namelijk altijd op trilfunctie.
Danny heeft een "vibrafoon" Je ziet hem genieten als zijn telefoontje gaat p.s. Eastmaster......heb jij toevallig een leuke zus? Ik ben gek op chinese vrouwen
Moet ik je helaas teleur stellen.... Wat je wel kan doen, is om een keertje naar een asian party te gaan in het maas gebouw...... kweet alleen niet of je er in komt
Ik heb ook altijd pech Dan moet ik maar wat Chinese restaurants afgaan en daar wat leuks zoeken heheheh.......sssstt niet tegen m`n vrouwtje zegguh
je moet is naar "wha kieu" gaan, is een gift shop in het doelen gebouw, naar de sushi bar op die hoek..... komen wel veel asian chicka's
hmmm misschien dat ik eens een kado (gift) voor mezelf ga halen hahaha P.S. Ik kom vanavond ook naar TGS greetzzz