Ik kan op donderdag ochtend/middag even langskomen. Moet dan wel om 14:00 uur weer weg. (werken) Vrijdag ben ik vrij,dus zou ik wat langer kunnen blijven. Just let me know
FF w88 of Ikke op een van deze dagen zou kunnen komen. Overdag zijn er ook altijd wel genoeg mensen aanwezig om eventueel mee te spelen. Ik kan helaas in de avonden niet.
eh nee dus, anders ga ik wel met die vriendin uit eten en dan kan jij gamen, het is een offer van me maar dat heb ik wel voor een vriend over, of je neemt er mee uit eten naar tgs.
Laten we gewoon vrijdag avond game avond@TGS van maken.... dan hoeven we tenminste niet elke keer af te spreken..... Als iemand een weekje niet kan moet ie het gewoon ff melden, als er dan teveel mensen afmelden, skippen we gewoon die week/ maken we een afspraak voor een andere dag..... dit betekend overigens niet dat we niet meer dan 1 keer per week daar gaan afspreken ofzo, dat zou ikke nooit volhouden
Sorry Eastmaster, Ikke en ikzelf werken beide onregelmatige diensten,dus kunnen we eigenlijk nooit echt een vaste dag aanhouden. We proberen nu wel vaak de donderdag avond een beetje vast te houden,omdat "lucky Lenn" dan ook kan komen. p.s. ik ga vrijdag later in de middag nog naar TGS. Waarschijnlijk zie ik die vriendin pas rond 20:00 uur Dus kan ik daarvoor nog even wat gamen
aha.... Dus we gaan vanavond? btw, je hoeft geen sorry te zeggen hoor edit: je hebt vanavond avond dienst, ff vergeten.....
Nee sorry Normaal als het kan wel,maar zoals je misschien al ergens gelezen hebt.....ik heb avond dienst!
Ik ga denk ik vanvond gelijk na mijn werk nog even... ik ben er dan om half zes... zijn er dan ook nog andere aanwezig???
Ik heb net een contoller s gehaald, dit ding is veel beter en 10x cooler dan die US en Europese dingen ik begrijp nie wat die Japanners lopen te janken daar.