jij nu ook een controller s!! Dat ding is echt super, ik heb hem al een tijdje, speel sinds ik hem heb al niet meer met de normale.....
Eastmaster, Zou je die kont roller een keer mee willen nemen? Dan kan ik hem even uitproberen in TGS B.V.D.
whahahaha volgens mij rulde ik zwaar hoor, overigens is sum of all fears een erg leuk spel echt een zwaar verbeterde ghost recon.
ja heb je die gehaald wat een verassing joh, oh btw ze hebben in de nacht van zaterdag 17 augustus naar zondag 18 augustus een frag night oftewel van 2 tot 10 gamen, ik verwacht dat jullie wel allemaal komen of zijn jullie cissy's, ik heb me namelijk als allereerste ingeschreven, DIE HARD!!!!!!
Ik heb m`n planning daarvoor al gemailt Ik moet naturlijk gewoon vrij zijn.......anders wordt ik gewoon ziek :r heheheh Wat zijn jullie voorkeuren met de games die gespeeld kunnen worden? Bij mij op 1 iig MoHAA ! nr.2 weet ik nog niet
1. mohaa 2. sof 2 3. ut 4. quake 5. warcraft 3 6. counterstrike overigens denk ik wel dat jij een klein voordeel hebt ten opzichte van anderen aangezien jij gewend bent om nachtdiensten te draaien, he maar wil je er toevallig niet echt een 24 uurs battle van houden dat lijkt me ook wel superduper gaaf.
eh nee, enige keer dat ik een hele nacht door ga is op een grote lanparty, als ik niet moet rijden en ik speel nu toch nix meer, ik w8 op ut2k3
You know they got airconditioning. It`s always cool in TGS. Sometimes it`s so cool....your freeze your balls off