wie komen er ook a.s. zaterdag nacht naar "The Fight Night" in the game syndicate? (alleen voor leden!)
Hij heeft het een beetje druk met z`n werk (invallen) Hij kan misschien niet eens mee met Fight Night! We moeten gewoon met z`n allen zijn werkgever bedreigen als hij niet mag komen
Helemaal in Rotterdam... Damn. Daar kom ik niet snel met de scooter. Als ik er een keer heenga laat ik het jullie zeker weten. Dan laat ik jullie mijn MoHAA skillz proeven!
Ben zelf eerst even begonnen met Halo (tegen NomeX ) 02:00 uur begonnen en heeft 1 groep Warcraft zitten spelen (ongeveer 15 personen) andere groep heeft SOF2 (ik ook) zitten spelen. (16 personen) in teams. Vanavond hoor je de rest wel Wie komen er trouwens nog vanavond naar TGS?
Ik kan vandaag helaas weer niet komen, ik dacht dat ik vrij was maar ik heb vandaag een avonddienst oftewel het zit er niet in vanavond, laat even weten als je dit berichtje gezien heb anders bel ik je.
er ben er waarschijnlijk (lees: onder voorbehoud) vrijdag overdag, ik weet niet of je dan toevallig vrij bent?
het is echt ongelofelijk het zit me gewoon niet mee ik moet vrijdagmiddag opeens op de zuiderbegraafplaats zijn heb daar een begrafenis.
Helaas Ikke onze roosters lopen helemaal niet synchroom met elkaar. ik spreek wel met iemand anders voorlopig daar af,dan zie ik je wel over twee weekjes Maar waar zijn "Lenn & Eastmaster" gebleven I need to kick some ass