Haai Lenn, Ga je alleen verhuizen of nu ook samenwonen? En waar naartoe? Neem je wel een huis met een ruime kamer waar we nog eens een XBox-Lan kunnen houden
Jaja ik ben der weer!!! Ben naar de Haag In geweest!!!!was echt te gek!!!! ben nu een behoorlijk prak, heb nooit langer dan 3 uur geslapen in de avonden...... Maar Haag In is echt cool..... voor alle scholieren die in den haag gaan studeren volgend jaar..... Je moet echt naar de haag in gaan!!!! Crosis, wanneer gaan we gamen?
Ik ben voor a.s. maandag avond aan het afspreken Kan je dan ook? Dinsdag avond speeld Feyenoord...Dat wil ik zien en de rest van de week heb ik avond diensten.
Dat dacht ik ja.....maar het is op dinsdag (vannacht gezien) tegen Fenerbache en op vrijdag moeten ze weer,dan voor de supercup tegen Real Madrid.
Hoi, ben ik weer Ben weer terug van vakantie. Na twee weken zonder computer ben ik er echt aan toe om weer eens iemand (virtueel) ass te kicken.... zijn er vrijwilligers
oke zie je dan. Heb je al eens SOF2 gespeeld? ook erg cool spel en makkelijk onder de knie te krijgen laters
Ja ik kan natuurlijk ook net als jou de goudengids online erbij pakken en daarvan de email adressen in het lijstje zetten. Dan lijkt het net alsof je veeeeeeeeel vrienden hebt ik vind zo`n 20 personen genoeg in m`n lijstje.
Ben gisteren nog even geweest…. Ik heb nog nooit via internet zo erg kont geschopt. Er deden 30 mensen mee in free-for-all. Op een bepaalt moment zat ik op 50 frags en vroeg me af hoe de rest er voor stond… het bleek dat de nummer twee toen pas op 21 zat…. het gaat dus steeds beter in MOAA