Hmmm moeilijke keuze bloodwake of Halo halo die een 87 (uit mijn hoofd) van de pu kreeg en Bloodwake die een 20 kreeg hmmm echt moeilijk ik slaap er wel een nachtje over.
Heerlijk gegamed vanavond Op 4 tv`s met 7 personen Moet eerlijk zegguh dat dat vervelende ventje uit Schiedam heeft gewonnen Gelukkig ben ik zelf iig geen laatste geworden
He ik gaf jullie ook beefies trouwens ik won een keer met 14 kills solo maar dat irritante ventje uit schiedam wordt steeds beter dit moeten we binnenkort weer doen. Wat een vette Xbox lounge trouwens en uh de Game Syndicate gaat vandaag officieel open dus ga ik vanavond nog effe. Da jiij nog Crosis?
Helaas heb ik vanavond geen tijd Maar ik ben wel van plan om zeker 1 a 2 keer p.w. daar langs te gaan p.s. kan je me ff adden op msn?
Zullen we as. donderdagavond weer effe lanne in de Game Syndicate. Ik en crosis tegen dat irritante mannetje uit schiedam.
maandag avond de 20e dan gaat ik naar de Game Syndicate. Donderdag weet ik nog niet wat voor dienst ik heb,dus kan nog niet afspreken.