Dat zeg ik, alleen omdat jij daar werkt... Een normaal persoon gaat om 11 uur in de ochtend al niet naar een cafe toe, laat staan game cafee!!! Je krijgt hooguit wat toeristen die ff online moeten om mail te checken!!
Hallo luitjes Ik ben weer terug van vakantie en heb zin om weer wat kont te schoppen Wie hebben zin om donderdag avond naar TGS te komen?
ja ik meld me bij deze ook aan, mocht je vrij zijn donderdag kunnen we van te voren ook even naar de stad gaan hoor, ben namelijk ook vrij donderdag.
Het zou wel leuk zijn om zo veel mogelijk mensen van het forum bij elkaar te krijgen… dus iedereen die in de buurt van Rotterdam woont (of bereid is er naar toe te komen) meld u!!!
Maurice (Reznor) komt donderdag avond ook. Ik ben iig rond 19:00 uur aanwezig. Zal NomeX ook nog even bellen of hij kan komen. Danny als ik eerder kan komen,dan geef ik je wel een belletje
Hey crosis!!! Waar ben je geweest.... Donderdag heb ik ook een vrije dag, ik zou er dus ook wel zijn om wat t@2's uit te delen
Ik ben dus twee weekjes in Portugal / Algarve geweest. Helaas heb ik de tweede week veel regen gehad en is dus de vakantie wat in het water gevallen Maar gelukkig wel weer een beetje opgeknapt. kunnen we weer een jaartje gaan sparen voor de volgende vakantie :{
Mwah....beetje veel met m`n vriendin op de kamer gezeten..... ja en wat moet je dan doen eigenlijk best wel een vermoeiende vakantie geweest
Ik kan waarschijnlijk niet zo lang blijven..... Ben gisteren al uit geweest..... en moet morgen vroeg weer naar school..... Hoelaat gaan de meesten nou? Ik ben der rond een uur of 6 denk ik...