Ik ga na mijn werk eerst even naar huis om te eten en om me om te kleden.... dus ik zal er ook wel om een uur of 7 zijn.
ja mama Edit: even zonder dollen ik denk dat we dan aan het eten zijn hoor maar we zullen iig niet lang na 6en arriveren.
D.A.B.O.: Digital Artificial Battle Organism C.R.O.S.I.S.: Cybernetic Replicant Optimized for Scientific Infiltration and Sabotage
Wireless Obedient Unit Trained for Exploration and Repair TSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSK *teleurgesteld
hahaha idd wel een beetje teleurstellend. C.R.O.S.I.S.: Cybernetic Replicant Optimized for Scientific Infiltration and Sabotage. Van mij veeeeeel cooler
lol yo ikke dude...26 oktober ben ik met een wat vrienden in the gamessyndicate voor een lan gebeuren. cu there....................
oh is dat zo? zijn er nog meer mensen die mee gaan eten vooraf trouwens is misschien wel eens leuk, ik heb persoonlijk meer trek in het eten van de lunchroom als shoarma trouwens crosis, komen reznor, scar, nomatch ook? en Lenn meld je ook eens even.