half 5 hebben we afgesproken maar ik denk dat we pas om 5 uur gaan eten of als jij om half 6 pas kan dan om half 6.
Het lijkt me wel gezellig... ik ben om 17:15 klaar met werken... ik werk op de Blaak, dus ik zit al in het centrum....
ehm okey zullen we om half 6 bij tgs afspreken dan? crosis, eastmaster, lenn, jerhui alle anderen die willen komen en dat we dan wat gaan eten?
okey dan, alle anderen ook even melden, ik zal lenn vanavond wel weer moeten bellen die let nooit op.
Wat gaan we dan eten? Enne... ik vertel jullie vanavond of morgen wel of ik ga, heb morgen nog veel dingen te doen
tja ik zat weer te denken aan de lunchroom deze heeft gewoon dingen als vlees, pannenkoeken, belegde broodjes en dat soort dingen.
ik kom vanavond niet!!! ben te moe, en het regent buiten!!! volgende keer dan maar... veel plezier jullie
Deze week kan ik helaas niet (tijd/en geldgebrek) naar TGS toe Maar dat hoop ik volgende week wel weer goed te maken Greetzzz Croos
lol bijna de 26ste......beuk heeft er zin in.....we zijn nu met een mannetje of 7 van de club...wordt lachuuuuuuuuhhhh
Ik heb zo`n zin ..... om donderdag avond weer te gaan gamen Alleen hoop ik wel dat ik op tijd door m`n collega wordt afgelost. Ik moet namelijk vanaf 7:00 uur tot 18:00 uur werken! Wie komen er ook nog?