gezien de geringe interesse en ook wel vanwege het feit dat ik al een week niet thuis heb gegeten blijf ik vanavond maar thuis, volgende week ben ik zeker van de partij, be there or be square oftewel wie komt er? Crosis? Eastmaster? Lenn? Jerhui? Nomex? Scar? Reznor? Moose? Ik hoop dat we volgende week een lekker grote groep kunnen krijgen zou wel weer eens leuk zijn.
Is prima Ik ben straks toch eigenlijk ook helemaal verrot na die 12 uurs dienst Volgende week donderdag avond kan ik ook. I`ll be there
Volgende week lijkt me een goed plan! Ik heb vanavond toch niet zoon zin, aangezien ik liever vanavond Timesplitters 2 wil gaan spelen (alleen even hopen dat ze hem vandaag binnen krijgen)
Vandaag koop ik Deathrow Zulluh we donderdag weer eerder afspreken om eerst wat te gaan eten? Ik ben zelf op donderdag vrij. (heb al met Ikke afgesproken) Wie gaan mee?
Oke Cool Ik spreek wel ff voor Ikke.... "ja ik ga ook mee" Ik vraag het straks gelijk ff aan Maurice (ReznoR) Denk dat hij ook wel mee komt.
ReznoR komt donderdag middag ook mee eten voordat we gaan gamen Heel misschien komt m`n neefie Scar in de avond ook gamen.
lichte problemen wat betreft het eten ik zag vandaag opeens dat ik donderdag tot 6 uur moet werken ik ga proberen deze te ruilen maar misschien kan ik niet mee gaan eten sorry, kom iig wel daarna sowieso naar tgs.