Het gemakkelijkst is om bij TGS af te spreken. Laten we zeggen 17:00 uur dan zien we wel waar we wat eten.
Nou Dannyboy. Je bent weer geunbanned! (thanx to me) Verziek het nou eens een keer niet!!! Ik ga m`n deathrow trouwens misschien ruilen tegen TS2! Deathrow is niet echt mijn game.
oh was ik geband, vanwaar dat? de oh reactie? iig ik kan morgen gewoon normale tijd komen, maar wil wel eerder afspreken omdat ik ook nog spellen wil kopen.
Ik weet alleen dat hij Sega Soccer Slam ff wilde uitproberen. Maar als er iets nieuws is dat leuk kan zijn.....dan koop hij dat gewoon Tenminste.....zo ken ik Danny een beetje onderhand
Nee echt waar......Hij is best wel een voetbal gek,dus vandaar Of eigenlijk een sportgek. Lijk me best wel een grappig spel.
Crosis kom je as. donderdag naar de gs? Ik heb net Deathrow en timesplitters gekocht te gek om daar eens lekker los te gaan.
Als je de afgelopen aantal post leest, dan kun je zien dat wij er donderdag ook zullen zijn Ga je 's avonds, of overdag... ik heb namelijk ook TS2, dus als ik die ook mee neem, dan kunnen we een kleine LAN maken.
Ik heb TS2 ook, dus misschien dat wel een lekkere grote lan kunnen realiseren, ik probeer namelijk ook do te komen.
Lijkt me leuk, al denk ik dat de mensen die TS2 hebben wel een flink voordeel hebben, aangezien de besturing erg wennen is