Als het meezit,dan krijg ik morgen ook TS2 via de post! Dan neem ik die ook mee en hebben we iig genoeg DVD`s om daar te spelen Ik heb trouwens "Splinter Cell" besteld bij DVDCrave (pre-order) En het kost me 47,36 euro`s I Love my CC
Ik heb er zin an, ts 2 al binnen crosis jonge? als ik vanmiddag er ben reserveer ik gelijk alle 4 de xboxen dus dan moeten jullie wel komen he mensen.
hahaahahaha, als ik eenmaal aan de controls van ts2 gewend ben zullen we zien wiens aars gekicked word.
Checkt zijn CC --> check --> rent naar zijn computer (zit ik al achter) --> preorders "Splinter Cell" --> Click --> gaat voor de deur zitten in afwachting van het pakketje ---> check
BWAHahahaha.........Hij heeft ons nog wat te drinken aangeboden! The dude with the bag full of games Het was echt cool gisteravond, Alleen jammer dat die "loser" Danny zo snel stopte met TS2 te spelen Als hij even niet kan winnen,dan stopt hij gelijk
Ikke jankt altijd gelijk als z'n butho0le wordt gekikt. Ts2 ruled we moeten binnekort weer eens keer over doen. Het was weer tof gisteravond en ikke nog bedankt mijn save van Deathrow te verzieken
ik ga geen lompe spellen met iemand lopen spelen, das hetzelfde als dat we een potje tetris tegen elkaar gaan doen, en ts2 zuigt dus.
lol yo ikke vogel.....over een paar uur is het zover....beuk heeft er zin in. ik weet niet of jij of uberhaupt ander volk vandaag (zaterdag...tis al laat nu) welkom is in het gamehok. ik ben ook maar introducee want de party van vandaag is alleen voor de peeps uit de games industrie zelf heb ik begrepen. ik met de rest van het tuig zal erzijn om 11 uur s'ochtends al....das over 9 uur al lol. wellicht is er ook iemand van dit forum aanwezig...weet ik veel...zou toch zomaar kunnen . affijn...ik kom als mascotte en om alles en iedereen in een baan om de aarde te ramme met me virtuele rocketlauncher en ander piefpafpoef spul......mischien tot straks ikke...of andere liefhebbers uiteraard
om 15:20 vanuit m`n werk bij TGS aangekomen......zie ik helemaal niemand bij de XBOXEN !!! (enkele snotaapies) Wat een teleurstelling Kan ik niet eens jullie kont schoppen! hmmmm......
Donderdag avond kan ik helaas niet komen Danny ben jij deze week verder nog vrij? Ik heb de gehele week vrij genomen