Oke dan staat dinsdag avond vast p.s. nog 1 keer reageren in mijn xbazar thread en ik geef je een ban! Mod Power
Sorry Danny, Ik kan vanavond helaas niet komen naar TGS ! Ik had met m`n stomme kop een dubbele afspraak gemaakt. `k heb je al een aantal keer geprobeerd te bellen.....zonder resultaat!
lol ik moet eerlijk bekennen dat ik het helemaal vergeten was, maar waarom zeg je die andere afspraak dan niet af he.
Ik kan trouwens volgende week donderdag pas weer afspreken voor TGS. Ik heb nu ook UC besteld naast Splinter Cell
en je houdt helemaal niet van uc? , nou ja iig, volgende week donderdag is wel goed maar we gaan zaterdag ook naar die lan he, nou ja ig ik hoor het wel, gaan we volgende week vooraf ook weer uit eten, yap yum ofzo?
Op de pc gaat UC me een beetje te snel,maar misschien gaat het op de console wel beter Ik vind het verder wel een cool spel hoor. Ik kan iig wel op donderdag uit eten.....Yap Yum
mooi en waarom reageer je niet meer in de lan thread? en waarom kon je eigenlijk niet naar de tgs vandaag overdag je zit nu gewoon thuis?
Ja ik ben thuis aan het werk.....Modderen in XBazar En ik krijg 13:00 uur bezoek thuis en vanavond ook,dus geen Game Syndicate vandaag.
Jah...MauriZe komt ff langs, Vanavond komt een oom op bezoek die mijn Megadrive en Super NES over wil nemen (100 euro ) heheheh zou ik normaal niet meer als 1 game voor terug krijgen of misschien 50 euro`s