Het was vanavond weer hartstikke gezellig bij the game syndicate, en uiteraard heb ik ieders aarz weer gekickt maar ik hoop het eigenlijk binnenkort tegen wat meer mensen van hier op te kunnen nemen want de tegenstand die ik nou krijg stelt niks voor
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH die remco zeg dat dan , ik hoop dat er ook nog wat mensen van hier komen iig.
Ik heb je gewaarschuwd! IKKE HEEFT OOK EEN AANTAL KEREN OP Z`N KLOTEN GEHAD! Dus niet zo`n grote mond he Hij heeft alleen gemakkelijk kunnen winnen in de levels die ons nog niet bekend waren! De andere levels heeft hij gewoon een aantal keren verloren. De enige die echt heeeeeel triest was is Nomex (no match)
in solo heb ik maar 1 keer verloren hoor en in team heb ik idd verloren maar dat kwam omdat Nomex mijn teammate was.
De prijzen voor het spelen en het abonement van de Game Syndicate zijn goedkoper geworden Om lid te worden betaal je nu nog maar 20 euro voor een jaar! de kosten voor het spelen op de XBox zijn; voor 18:00 uur - 2,20 euro voor leden en 2,80 voor niet leden. na 18:00 uur - 3,20 euro voor leden en 3,80 voor niet leden. ------------------------------------------------------------------------------- Kosten voor het spelen op de PC zijn; voor 18:00 uur - 3,20 euro voor leden en 3,80 voor niet leden. na 18:00 uur - 4,20 euro voor leden en 4,80 voor niet leden. ------------------------------------------------------------------------------- Openingstijden zijn zondag t/m donderdag 11:00 tot 01:00 uur. vrijdag en zaterdag van 11:00 tot 02:00 uur. Hope to frag you soon
Ze hebben een stukje over het XboX battle-event geschreven in het digitale Gamened blad ziet er vet uit! www.gamened.com Je moet wel effe adobe acrobar reader downloaden
NomeX is m`n maatje. Remon is zijn naam ---> omgedraaid Nomer heeft hij NomeX van gemaakt. Was eerst Nomer C (spreek uit no mercy!) hahaha Maar dat past niet met zijn gameplay
m`n neefie Scar (ook Martin) kan op dinsdag,donderdag en vrijdag avond normaal niet. helaas Remon zal maar 1 keer in de week komen.(vrouw en kind) Morgen weet ik zelf of ik kan komen op donderdag avond.