sorry in de avond kan ik niet. Dan wordt het donderdag avond pas,tenzij je op dinsdag overdag`s nog kan?
Check hun website even --> TGS Daar kan je de meeste games zien die daar te spelen zijn. Ze beschikken iig over een kleine 50 PC`s (lan) Daarnaast ook lounge hoekje met 4 xboxen (+tv`s) Ook hebben ze sinds kort een aantal PS2`s Greetzzz
Games Bij The Game Syndicate draait alles maar om 1 ding: Games! De leukste games en de nieuwste games. Elke maand verversen we dan ook de games op onze systemen. Hoe we dat doen? Door naar jou te luisteren. Onze gasten vertellen zelf welke nieuwe game ze graag willen spelen. Wij zorgen er vervolgens voor dat die game met de nieuwe image wordt meegedraaid. Natuurlijk blijven de grote titels, zoals Counter Strike, MOHAA en Diablo II op de systemen staan. Onze huidige titels zijn: Xbox: First Person Shooters Halo Microsoft James Bond 007: Under Fire Electronic Arts Action Bloodwake Microsoft Jestset Radio Feuture Microsoft Fuzion Frenzy Microsoft Sports Fifa 2002 Electronic Arts NBA BasketBall Electronic Arts Amped Microsoft SSX Tricky Electronic Arts Race RalliSport Challenge Microsoft Project Gotham Microsoft Adventure Morrowind Ubisoft Oddworld Munch's Oddysee Infogrames Fighting Dead or Alive 3 Tecmo Hmm ik ben geen PC gamer, en de Xbox titels zijn best oud hé..
nee helaas, donderdag dan, heb je een ochtenddienst? zullen we dan gelijk vanuit je werk gaan, ik ben die dag namelijk vrij dus dan kunnen we eerst de stad in.
wil ik dat dan? , iig ik kom wel op je werk langs, wil die xbox met beamer wel eens zien, tenzij er weer op noodstroom gedraaid dan blijf ik uit de buurt van de erasmus mc
ehm, ik ben niet van plan deze hele topic te lezen, want dan ben ik morgen nog wakker.... maar kan er niet beter een nieuwe topic worden gestart???
Is niet nodig we spreken hier toch alleen maar af om te gaan lannen Het enigste wat je kan bekijken is de link van TGS om te zien wat je daar allemaal kunt spelen Kom je donderdag avond ook langs? p.s. IKKE we spreken gewoon bij TGS af rond een uur of 15:30 a 16:00 . MauriZe zou daar dan al aanwezig zijn en ik wil me eerst even omkleden thuis NomeX zou ook rond 19:30 uur aanwezig zijn.
dan zie ik nog die xbox met beamer niet nou ja goed ik zie je daar wel verschijnen, en we gaan ook even mohaa op de xbox spelen he.