ehhh...oh ja Maurice heeft net afgezegt voor donderdag avond. Misschien komt die lange nu wel langs en m`n neefie Scar.
Ik weet niet of je nog wat moet halen in de stad? anders bel ik je nog wel. ik weet het nu ook nog niet. Wanneer komt eastmaster trouwens nog langs? ben je bang dat we je ass weer kicken
na een korte ziekteperiode van mijzelf ben ik weer volledig opgeknapt en heb erg zin in morgen, morgen heb ik 3 uur met crosis afgesproken om de stad in te gaan, heb nog wat dingen nodig, zie onderstaand boodschappenlijstje : rugzak wekkercdspeler broek trui lage schoenen ? oh en als het goed is ligt mijn nhl 2003 bij de tgs op me te wachten.
Ik hoor zojuist dat ook lenn mee mag doen aan het xbox live beta programma, ik denk dat we daar vanaf februari vaker gaan zitten
wat kwaak jij nou? Ik zit elke dag minimaal 8 uur op school.... Na school wil ik graag ff uitpuffen op de bank.... De werkdruk is hier nog groter dan in de gezondheidszorg..... Helemaal kut.... en morgen ook nog is presentatie:{ In de kerst vakantie kom ik wel weer ff kontjes schoppen..... blijf oefenen zou ik zeggen
yeah right, ik vond school vroeger ook echt heel zwaar :{, zeg nou maar gewoon dat je niet durft, in de kerstvakantie kan ik (volgende week dan) alleen dinsdag of vrijdagavond.
ja ik ook wel, maar weet wel wanneer de vakantie voor schoolgaande pubertjes valt, ben je toch op je werk trouwens?
he maar lenn krijgt dus de beta versie van xbl, echt gaaf oh en mocht er voor xbl een cc nodig zijn kan ik die van jou wel opgeven he (tegen betaling uiteraard (nee niet meer dan gevraagd wordt)).