Gaan we op dinsdag avond 18e nog naar TGS? Hopelijk kunnen we C&C Generals even uitproberen. Anders een keer weer Halo spelen
hee..., dus jullie spelen Halo bij TGS, slaan jullie het op de Xbox daar op??? Er is er maar een trouwens he....?!?!
Ik heb gehoord dat er idd 3 xboxen gestolen zijn Maar wij zitten toch meestal aan de PCees daar Xbox lan doen we wel thuis of in Den Haag Jeroen.....kan jij ook nog komen? Greetzzz from Crosis
beetje stom ook hè... die xbox stonden gewoon op de TV's terwijl de PS2 wel werden opgesloten!!! en dat in rotterdam blaak
Volgens mij werd ons ass aardig gekicked door Jerhui laatst En achter die tv`s zitten we al lang niet meer Donderdag avond weer he jongens
Sorry, maar het was even nodig om jullie even op jullie plaats te wijzen Maar ik zal me volgende keer wel inhouden... zo ben ik dan ook wel weer
Ik bedoelde met Halo smartass, en ja donderdag is prima bel jij maurice, raymond en walter? gaan we ook nog een hapje eten? Trouwens we gaan nu iig geen mohaa spelen hoor sof lijkt me wel een goed plan oh en dreamcatcher draait elke dag om 21:10 wanneer gaan we daarheen?