Vanavond weer naar TGS Dabo,Jerhui,Eastmaster en ik komen iig Moet Remon en MauriZe nog ff vragen. Greetzzz
Het is niet helemaal zeker of ik vanavond wel kan.... blijkt dat ik al een afspraak had staan... sorry :{ *moet agenda eens raadplegen voor ik ja zeg.
Dinsdag 19e weer een avondje GameSyndicate? Wie gaan er mee? Jerhui....check eerst even je agenda Greetzzz Crosis
De 19de kan ik zo i zo niet en daar hoef ik niet eens mijn agenda voor te checken.... dan ben ik namelijk jarig en zal ik bij mijn mamma zijn...
En zijn we dus allemaal uitgenodigt om bij je langs te komen En trakteer je ons op gebak met slagroom En...en....en....
Moet je er eigenlijk wel kaarten voor hebben, of kun je ook gewoon langs komen?? ps. Als je een PM stuurt, dan moet je wel de optie aanzetten om er 1 terug te kunnen ontvangen.
Maandag avaond 10 november gaan we weer naar TGS Jeroen,Dong gaan jullie ook mee? p.s. vergeet Saaur bijna
Jehhhh Ik heb Kaartje gewonnen voor releaseparty van XIII Nu moet ik me nog ff ziek gaan melden Voel ineens een griepje opkomen............sssssst
Jongens het word weer eens tijd dat we met een grote groep afspreken in TGS Volgende week Donderdag 5 Feb. om 19:00 uur in TGS? Mischien nog gezamelijk wat eten voordat we gaan gamen Greetzzz Crosis