en degene die niet uit blijdorp komen? Edit: het stukkie uit Gamened: xbox battle event Ben jij de grootste Halo-koning? Een groep fanatieke Xbox gamers heeft een speciaal evenement georganiseerd waar alle Xbox fans met elkaar kunnen gamen, kletsen en discussiƫren. Dit event vindt plaats in Rotterdam, in The Game Syndicate, een gamecafe dat zich bevindt naast Station Blaak. De deuren gaan om 12 uur open, de activiteiten zelf zullen om 13 uur beginnen. Als jij ook een fanatieke Xbox-gamer bent en meer wilt weten, ga dan naar de website van de organisatie: http://www.luckylenn.nl/battle-event
Ja zeg dat wel, ziet er idd erg goed uit en er staan betere reviews in dan in de pu vindt ik en nog beter het is GRATIS! iets waar elke nederlander dol op is.
Hoi Lenn, Moet het geld gestort worden op de rekening of kan ik je b.v. morgen (donderdag) ook gewoon contant betalen i.v.m. de Halo LAN Party??? Ik heb me al aangemeld en formulier gekregen
Je kan je inschrijf geld voor het Xbox battle event aan de bar in de Game Syndicate betalen no problem.
Ja dat was wel een probleem zeiden ze omdat het op een aparte rekening gaat was aan de bar betalen niet mogelijk.
Ik vind ISS2 wel leuker als Fifa,maar die controls zijn In het begin erruhg moeilijk om steeds om te schakelen van verdedigen en aanvallen. Die spelers zijn wel heel leuk gemaakt. (je kan ze echt herkennen) Vanavond ga ik nog even spelen C U L8R
Ben jij er gewoon weer 7 uur Cr0sis, ik ben er al eerder maar ja dat is een beetje gebruikelijk aan het worden he.