Ik heb het gisteravond gevraagd en voorlopig zullen er geen barvrouwen komen, dus helaas. Edit: zondag ben ik van plan om weer een partijtje Halo te gaan spelen bij TGS iemand nog interesse om mee te doen of durft niemand het tegen mij op te nemen? Hoe meer zielen, hoe meer vreugd uiteraard, met een maximum van 16 uiteraard maar zo'n storm zal het niet lopen.
FF kijken of we wat BAJA Gleufdieren naar TGS kunnen laten komen Denk niet dat ik kan komen op zondag
Als er zondag BAJA gleufdieren zijn om me te "plezieren" dan kom ik wel naar TGS Maar zondag heb geen tijd om alleen HALO te gaan spelen
Maandag avond 3 juni gaan wij (Crosis,Scar,Reznar en NomeX) naar TGS om lekker te spelen (Halo?). Wie komen ook? Rotterdam , Blaak (voor wie het nu nog steeds niet weten ) zie route beschrijving --> The Game Syndicate CU L8rrrr
haha. Daar ben ik niet bang voor Het is alleen dat ik doordeweeks niet kan. Pas als ik afgestudeerd ben heb ik weer tijd door de week.
Gisteravond waren wij weer heer en meester in de game syndicate. We hebben ze weer in team battle zwaar afgestraft.
Ik moet zelf ook werken in het weekend. Ik moet zelfs maandag de nacht weer in! Maar games is voor mij ontspanning,dus kom ik zeker wel !!!
zaterdag ochtend 11:00 uur, 1e potje....tering! 15-3 verloren! Heeft iemand m`n controls veranderd van mijn profiel! Gelukkig heb ik "Ikke" zijn ass alsnog gekicked met het 2e potje 15-6 Daarna ff op de computer gespeeld. MoHAA & Renegate.......ook "Ikke" z`n ass geschopt heheheh ik mag maandag avond wel oppassen Ikke`s Revenge! hahaha P.S. Ikke....nog gefeliciteerd!
ik ben ook geen echte PC Gamer,maar het blijft wel leuk om als ouwe L*L die jonge ventjes te fraggen Hopelijk krijg je vanavond veel centjes om mooie games te kunnen kopen