ik kom binnenkort een xtie .... klaar met mijn examens ... Zeeën van tijd opschep mode ----- I'll beat you're arse! ----- opschep mode mzzl Munch and Abe
Nee dat is niet leuk, met halo kick ik iedereens butt maar op de pc speel ik echt totaal niks klaar met shooters echt heel raar is dat, en dan doe ik over 2 weken nog wel mee aan dit event kan je nagaan hoe erg mijn butt dan gekickt zal worden maar goed, meedoen is belangrijker dan winnen en aan het eind gaan we met 40 man tegelijk tegen elkaar spelen en dat lijkt me echt supergaaf.
Crosis en ik ook maandagavond dus we gaan morgenavond zeker weer blasten, zelfde plaats, zelfde tijd, zelfde resultaat
Jaaaaa ik ben er ook weer bij Reznor komt ook weer! (yes het is gelukt!......ook verslaafd gemaakt!) denk zelf tussen 19:00 en 19:30 weer aanwezig te zijn zal ook Halo meebrengen.
Mooi, dan heb ik tenminste aardig wat aarzen om te kicken, maar daarna gaan we wel mohaa spelen en dan kan mijn aarz weer gekicked worden
Die site van de game syndicate mogen ze wel iets uitgebreider maken. Met wat foto's van hoe het eruitziet en wat prijzen enzo. Aan de lokatie te zien is dat ooit een of ander cafe geweest wat heel lang dichtgetimmerd is geweest. Direct aan die kubuswoningen vast. Wel tof dat ze er nu zoiets van gemaakt hebben. Ik hoop dat ze een beetje succesvol zijn en niet binnen een jaar weer weg zijn.
Ja tuurlijk maar de site heeft niet zo heel veel prioriteit overigens als je wil mag je donderdagavond (vanavond dus eigenlijk ) wel langskomen hoor dan heb ik nog een aarz om te kicken
Cool, echte forum chat! Vanavond? Hmm, m'n vriendin komt dan pas laat thuis, dat betekent dat ik geen auto heb, maar dat is daar toch niet zo handig. De metro stopt daar voor/onder de deur! Bij mij stopt ie op 6 minuten lopen. Ik denk nog ff, want zoals het er nu voorstaat wordt mijn aarz dan bont en blauw gekicked. Ik heb al een tijdje niet meer gespeeld en dat merkte ik laast goed tijdens een online potje Halo. Toen werd ik ook bruut afgemaakt. "Normaal" ben ik meestal 2e van de 4 (FFA). Maar das best wel goed voor een ouwe lul van 25.
Mocht je komen kan je aan de bar gewoon naar Danny vragen ik ben daar inmiddels al berucht dus dan sturen ze je wel door.