Veel forumbezoekers zijn tussen de 15 en 20 ofzo? Dus dan voel ik me wel oud! Maar met die theorie zou jij al opa zijn!
Maar deze opa kickt behoorlijk wat ass Altijd wel leuk om die puberige ventjes met hun grote mond af en toe eens hun ass te kicken He Ikke!
jammer dat ik 15 juni niet kan komen Lijkt me wel leuk om de MoHAA competitie te zien. En hoe Ikke zijn ass wordt gekicked
Helaas ik kon er vanavond niet zijn, er was iets tussengekomen. Wanneer zijn jullie er meestal en van hoe laat tot hoe laat?
Het was gisteravond weer knallen geblazen met 7 man de vonken sprongen er vanaf. Wij zijn er volgende week donderdagavond om 7 uur weer. hope to see you
Ok, omdat nergens te vinden is hoe de game syndicate precies werkt, even wat vraagjes... Je "huurt" daar dus een Xbox en je neemt evt. je eigen spel mee omdat ze daar niet alles hebben en al helemaal niet 10 exemplaren per spel neem ik aan? Of loopt het al een beetje en hebben ze wel van alles 20 dvd's liggen? Hoeveel Xboxen staan er? Als je 8vs8 wilt spelen, heeft iedereen dan zijn eigen scherm? En als dat niet zo is, moet je dan evengoed net zoveel lappen als iemand die wel alleen zit te gamen op een Xbox? Ik las ergens dat je per persoon betaalt namelijk. Hoe groot zijn de schermen en hoe ziet alles eruit? Heb je een beetje relaxte stoelen enzo? Wordt er gerookt? Tot hoe laat is het open? etc. etc.
je betaald p.p.p.u. Ze hebben meerdere games van de zelfde titel,alleen "Halo" hebben ze nu nog maar 3 stuks van (1 is gestolen!) Daarom nemen we voor de zekerheid onze Halo mee Totaal hebben ze nu 6 XBoxen,daarvan staan er 2 appart en 4 in een lounge hoekje aan elkaar gekoppeld. Dus Het lounge hoekje heeft 4 TV`s met xboxen en zou je dus met z`n 16en Halo kunnen spelen Weet niet precies hoe groot de TV`s zijn,maar het zijn breedbeeld TV`s,dus wel groot genoeg. Je kun dus heel relaxed zitten.twee bankstellentjes en een paar luie stoelen Je moet gewoon eens even langskomen en het uitproberen. Greetzzz Crosis
Wat zijn de openingstijden en de prijzen? Misschien zou je dat op de site moeten zetten, dan kan ik het volgende keer gewoon vinden, ik ben nogal een onthou-kneus namelijk. Ik kom waarschijnlijk wel binnekort een keer langs, om een vriend van me over te halen om een Xbox te kopen. Ik hep er zelf wel 1 maar ik hep Halo nog niet, en hij is nogal een FPS liefhebber.
ze zijn van zondag tot en met woensdag van 11.00 tot 1.00 geopend en op vrijdag en zaterdag van 11.00 tot 2.00 anders kom je donderdagavond langs dan hebben we echt een supergrote groep misschien halen we dan eindelijk eens de 16 en dan dat trainingslevel dat is gaaf , en de prijzen staan ook ergens in deze thread precies vermeld maar uit mijn hoofd zeg ik 2,80 voor zessen per uur per persoon en na zessen 3,80 per uur per persoon dit is de prijs voor niet-leden als ik het goed heb, en een lidmaatschap kost je 20 euro per jaar en hier krijg je een pas en een t-shirt voor en 60 eurocent korting per uur. Ik zou het wel supergaaf vinden als donderdagavond langskom laat het dan wel even snel weten want dan reserveer ik de 4 xboxen namelijk ze zijn namelijk nogal in trek.
Als ik het zo lees zijn ze donderdag gesloten? Ik denk dat ik pas over twee weken weer op donderdag kan.. Als ik een keer 100% zeker langskom dan laat ik het even weten. Lijkt me op zich wel cool.
Lees nou eens verder dan je neus lang is er staat toch al in mijn post dat ze voor zessen goedkoper zijn.