1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Godfather; the game

Discussie in 'Algemeen' gestart door DonOne, 20 mrt 2006.

  1. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm ik heb toevallig afgelopen vakantie met wat vrienden The Godfather part I tot en met III gekeken (ja dat duurt inderdaat ongeveer 10 uur;) ) En nu ik dit spel speel herken ik echt vanalles uit de film... Dat is echt leuk. Wel balen dat de graphics zo slecht zijn, maar verder vind ik het tot nu toe een leuk spel! Als je een xbox en een 360 hebt zou ik op die versie wachten want dan is het vast wel wat mooier allemaal.
     
  2. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    heb iemand hem al gekocht?
     
  3. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb hem...

    In het begin vond ik hem een beetje tegenvallen...de graphics zijn echt verre van mooi...alleen de cutscenes zijn mooiO-) . Het is wel een feest van herkening als mensen de film hebben gezien_O_ . Maar later ging ik toch maar weer even helemaal opnieuw en toen kon het spel me opeens wel boeien. Echt superbruut hoe je mensen kan afpersen en afranselen. Maar al met al is het eigenlijk gewoon een GTA-kloon in een Godfather jasje...
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het is alleen jammer dat je hem in een uur of 10 hebt uitgespeeld (de missies)

    edit//Denk zelf nog wel sneller. Ben in 3:23 uur al boven de 50% :mad:
     
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2006
  5. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja idd, ik zat ook te spelen en toen keek ik bij Tom's report en toen was ik ook al bij heel veel procent...:eek:
     
  6. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Nee ik denk dat de current-gen versie mooier is ;)
     
  7. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    En ik denk dat DIT WOORD in hoofdletters geschreven is en vetgedrukt is.
     
  8. yeeahroen

    yeeahroen Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem ook, en ik moet ook zeggen dat het me best mee valt. goed het is geen super spel in alles, maar het afpersen van zaken enzo is best leuk gedaan. ik denk ook dat de speeltijd hier aardig door verlengt wordt, tevens zijn er bij het gele/groene puntje een soort hitman levels te doen, die de speelduur ook ten goede komen, en zoals al eerder vermeld een feest der herkenning voor eenieder die de film gezien heeft!

    wat mij het meest tegenviel waren de auto's (007 from russia with love, de db 5, iemand?) naast dat je niet door de ramen kunt kijken, zijn de auto's best lelijk te noemen en ze rijden totaal gevoelloos.
     
  9. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ken jij het woord sarcasme?

    Das raar, IGN zei er 30-40 uur over te doen :confused:
     
  10. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Misschien om de game compleet uit te spelen ipv het hoofdverhaal (dus alle extra's en dergelijke).
    Hoorde dat het rijden nogal brak was.
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Voor de het hele spel heb je zeker meer tijd nodig maar voor de verhaal missies ben je geen 10 uur bezig.

    Rijden is idd niet zo goed als in GTA of Driver maar echt superslecht is het ook weer niet
     
  12. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een nieuwe Godfather thread met een fatsoenlijke startpost _O_
     

Deel Deze Pagina