1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lt Lemmens, 22 jan 2006.

  1. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil dat huis op blazen van de tatalia familie ofzo je moet dan twee bommen plaatsen mar heeft iemand een tip hoe ik dit moet doen ik sterf de hele tijd die gasten blijvenmaar komen. Of komt dit vanzelf tijdens een echte missie?
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Is dit een beetje een vet spel? Ik kan het namelijk ruilen tegen Call of Duty 2 op Xbazar
     
  3. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is een prima spel, het beste te omschrijven als een kruising tussen GTA en Mafia, vooral Mafia.
     
  4. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ok mooizo, de deal is afgerond
     
  5. Xbox_360

    Xbox_360 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind The Godfather best wel een vet spel. Ook leuk dat je naar de kapper en de klerenmaker kan gaan via het menu.:)
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  6. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Graphics zijn zwak... dat is jammer, maar de gameplay is erg in orde... de omgeving ook, maar vooral de missies en side missies zijn erg goed te pruimen.
     
  7. Xbox_360

    Xbox_360 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat maar
     
    Laatst bewerkt: 29 apr 2007
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik heb het spel ook nou net :D (via Xbazar :thumbs:), en die missie die vond ik eigenlijk helemaal niet moeilijk. Ik moest hem wel een 2e keer doen want de eerste keer schoot ik Tom Hagen prongelijk neer met mijn Tommy Gun, maar de tweede keer schoot ik met een goed gericht schot die vent helemaal kapot. Niet zo moeilijk. Dan stop ik nu met typen en ga ik The Godfather weer spelen :D

    PS: Ik vind de graphics niet echt geweldig.
     
  9. Xbox_360

    Xbox_360 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel jammer dat je The Godfather binnen 2 dagen uitgespeeld hebt. In het verhaal zitten maar 20 missies.8)
     
  10. Amigo NL

    Amigo NL Macho NL

    Berichten:
    1.121
    Leuk Bevonden:
    5
    Probeer maar eens alle achievements te halen, dan ben je toch +-40 uur bezig. Maar ja, dat kan ook in 2 dagen natuurlijk.
     
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan moet je wel heel erg zijn...
    Maar in 2 weekjes kan je het toch wel uit hebben :9
     
  12. Xbox_360

    Xbox_360 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja elke dag 20 uur spelen is erg man. Dan heb je maar tijd om 4 uur te slapen.
     
    Laatst bewerkt: 2 mei 2007
  13. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nou nu jij je oordeel hebt gegeven kan ik pas met een gerust hart deze game spelen.
     
  14. Xbox_360

    Xbox_360 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo verhaalmissies voltooid. Alle compounds overgenomen. Nu alleen nog alle winkels afpersen.
     
  15. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    nicea

    omg, ben nu bezig met missie paardenhoofd :9 maar het lukt me voor geen meter, ik ben in het huis, kom steeds 3 kamers ver, maar dna word ik steeds gesnapt door de guard! aarggh

    hopelijk kan iemand me de goeie route geven, of tips, alvast bedankt _O_
     
    Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  16. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Was vanmiddag bij de frs, en zag daar deze liggen voor 30 euro. Ik was een beetje aan het kijken voor een nieuwe game, dus dat kwam even mooi uit. Ik heb nu zo'n uurtje of 6 gespeeld, en ik vind het echt heel erg vet. Die hele Godfather sfeer is goed uitgewerkt, en doet geen afbreuk aan de films. Die stemacteur die Marlon Brando doet, doet het ook heel goed :)
     
  17. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me gisteren tot Don gepromoveerd..vanavond effe alle shops afpersen en alle safehouse's kopen..en dan ben ik als het goed is the Don van NY.
    En daarna al die filmrollen vinden..heb er pas 35 van de 100

    Vindt het persoonlijk een erg vermakelijke game..het is niet de mooiste game..maar wel een hele leuke game om toch gespeeld te hebben.
    Zit toch zo'n 40 uur plezier in LOL

    @nicea..je moet echt gehurkt je partner volgen..elke keer als hij loopt mag jij ook lopen..in het huis liep ik er zo doorheen..als je maar rustig gehurkt loopt..en af en toe effe wachten tot je ziet dat de bewakers uit elkaar lopen.
     
  18. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    ach laat maar, heb met youtube een filmpje gevonden waar stat hoe je precies moet lopen, was wel handig :D
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Daar ben ik nu ook net voorbij \o/. Vet stuk is dat.. Ook echt heel gaaf dat al die momenten uit de film zo mooi zijn nagemaakt :9
     
  20. Ajacied410

    Ajacied410 Active Member

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja wel vet nagemaakt idd..ze hebben in sommige belangrijke stukken wel wat moeten knippen..maar het gevoel geeft het wel..het geeft een beetje het gevoel dat je echt in de film meeloopt als het ware
     

Deel Deze Pagina