bij sommige huizen, vind je aan de achterkant een garage en een wagen. normaal moet er daar ergens een loden buis liggen
Thnx, heb er een gevonden . Heb nu ook de executions achievement, nu alleen de level 50 achievement nog. Alleen ik heb alles al gedaan. Alle missies, favors, hits. Ik kan alleen nog respect verdienen door banken te overvallen en rackettrucks te hijacken alleen dat schiet ook niet op qua respect.
veel vrachtwagens overvallen. tip: doe dit in Hell's Kitchen. als je alle hotels hebt, dan heb je veel mogelijkheden om de vrachtwagen af te leveren en je bent de enige die de vrachtwagenchauffeur kan vermoorden. dus ik zou een execution doen als ik jou was (hem met een wurgtouw wurgen levert je het meeste respect op) ook elke agent omkopen, levert ook telkens respect op
Respawnen Racket/Shop owners en de FBI agenten (Omkoopbare) als je ze perongeluk tehard tegen de kassa ramt ofzo?
Heb je alle kleren/wapens al gekocht, dit kan ook helpen om rspect te krijgen, tenminste dat was zo op de PS2 Versie
Aleen een broek, maar het lijkt erop dat ze wel respawnen. Had net ook nog een winkeltje opgeblazen en nu is diezelfde winkel in Repair. Dus logisch dat er ook een nieuwe owner spawnt na een tijdje. Bedankt iig
Weet iemand hoe je een kluis kunt kraken? De handleiding geeft geen uitleg. Ik zie genoeg kluizen staan, maar ik kan er op de een of andere manier niks mee.
Ik moet toch zeggen, de game blijft me wel vasthouden. Ik heb er nu ongeveer 20 uur opzitten en heb nog een heel stuk te gaan. Zijn er nog mensen die het spelen. Het is in ieder geval geen game om snel wat achievements te halen, tenminste het duurt wel even bij mij voor ik weer iets heb gehaald in de game. Lijkt qua duur wel uit te komen met Saints Row, daar heb ik er nu 40+ uur opzitten en ook nog lang niet alles uitgespeeld. Enige nadeel vind ik wel het reizen door de stadsdelen, de markers vind ik te onduidelijk en daarom moet je te vaak switchen naar de map. Ook het op een beperkt aantal plaatsen maar bodyguards kunnen inhuren spreekt me niet echt aan, vooral ook weer door de stukken die je moet reizen. Volgens mij kun je geen gebruik maken van taxi's in het spel. Dit was wel erg makkelijk geweest om snel tussen de stadsdelen te kunnen reizen. Ook kijken waar er merchants zijn die bijvoorbeeld dynamiet of andere wat sterkere wapens verkopen is iets te onduidelijk. Maar dat is misschien een kwestie van weten door er een paar keer te komen.
Inderdaad, het is allemaal een beetje onduidelijk aangegeven wat betreft al die markers. Gewoon goed de legenda erbij houden en dan zul je ze vast snel wel vinden. Ik heb de game nu verkocht, maar toen ik hem destijds nog speelde vond ik het een erg leuke game hoor. Het hield mij wel ff bezig, heb mij er ook erg mee vermaakt. Alleen na een tijdje wordt toch alles een beetje té eentonig voor mij.
Mediamarkt groningen had hem liggen voor een tientje. Ik kan er eventueel wel een voor je meenemen en opsturen.
Ligt er maar net aan hoe goed je bent en of je er snel doorheen wilt. Ik deed echt rustig aan omdat ik gek ben op de films. Missie 11 van de 12 in de verhaallijn ben je dan ook wel ff mee bezig, beetje stress, maar de rest van de game is zo perfect. Ik deed er namelijk 75 uur over, maar er zijn ook metingen van 50 of 55 uur. Het is maar net wat jezelf wilt. In ieder geval mag je wel loden pijpen gebruiken tijdens de prijsgevechten in de underground.
De graphs, de marketplace scamming en het schieten (vooral targetting is hell soms) had beter gekunt als je het mij vraagt, soms struikel ik er toch echt over, maar verder echt een goede titel Tip van de maand! \o/ was al bang dat ik meer skill points in fighting skill moest gooien
Graag gedaan hoor. Iedereen moet dat doen, dan maak je als magere hein ook nog eens kans, want die in het noorden van New York zijn erg lastig.
Damn, het heeft ff geduurt maar heb nu ook de achievement van level 50 respect. Nu heb ik ze alle 38 . Ik had het spel al helemaal uitgespeeld, alles overgenomen etc maar nog zat ik op level 49 respect. Alleen met bankenovervallen en rackettrucks kapen kon ik nog respect verdienen, dan duurt level 49 naar 50 echt lang pfff. Heb hem nu gelukkig .
Wow. Ik merk wel dat het wel even duurt voordat je weer een achievement te pakken hebt. Wat is de beste manier om te spelen? Eerst alle missies aanpakken, of gewoon als je een shop tegekomt deze afpersen? En wat hebben jullie gedaan met betrekking tot het upgraden van skills? Ik heb zelf health, shooting en fighting aangepakt.