1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lt Lemmens, 22 jan 2006.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Met dynamiet. Dat kun je kopen bij een handelaar. Moet je maar kijken op de legenda van de map.
     
  2. X-BoxFan

    X-BoxFan Active Member

    Berichten:
    678
    Leuk Bevonden:
    0

    Oke thx
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Even naar een kerk gaan, die binnen lopen, dan het rechterkamertje helemaal achterin. Je moet daarvoor wel de hoofdingang nemen, anders raak je misschien je orientatie kwijt. Ze zitten altijd in kerken, dat is namelijk de beste plek om iets te laten ontploffen. ;):)
     
    Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  4. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb begin deze week deze game nog eens vanonder het stof gehaald en ik zag dat er nieuwe achievements zijn bijgekomen. Nu kan je tot 1250 punten verdienen. Je kan Corleone opdrachten uitvoeren en zo achievements halen. Bv: 5 trucks overvallen in 20 minuten.
    Maar er zijn meer achievements dan opdrachten. Dus mijn vraag is bij welke opdrachten je welke achievements kan halen? Neem nu de "Barzini hit" (50 Barzini's doden in 20 min). Bij welke opdrachten kan je dit doen?
    Bij de moordenaar opdrachten, staat er enkel de Tattaglia opdracht. Dan heb je nog de "spaar de onschuldigen opdrachté, maar daar lukt het blijkbaar niet, want ik kreeg de achievement niet terwijl ik ron,d de 75 Barzini's heb neergeknald...
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik heb dit gevonden:
    En het schijnt dat je die achievements kunt halen, maar dat ze niet bij je gamerscore optellen. Indien ze dit wel doen dan is het gewoon goed en gefixed. Maar als je ze unlocked, en je krijgt geen gamerscore erbij dan moet je de cache legen, account verwijderen en weer opnieuw recoveren.
     
  6. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    wow...er zijn nieuwe achievements voor dit spel?

    wanneer is dit bekend gemaakt? wat gaaf:) ik ga m meteen weer ff uitproberen!
     
  7. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Is weer gefixt ;) anders moet je inderdaad je acount recoveren en NIET verwijderen. anders ben je net als ik al je savegames kwijt.
     
    Laatst bewerkt: 27 jan 2008
  8. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    dus de achievement points komen er nu gewoon bij? geen bug meer?
     
  9. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is wel, eerst kon je het niet zien via xbox.com en nu wel. De challenges waren overigens kei makkelijk.
     
  10. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet wel hoe je die opdrachten moet doen, maar ik vraag me alleen af waar je bepaalde achievements (zoals die Barzini hit) kan uitvoeren, in welke opdrachten. Want dat is me niet zo duidelijk. Ik haalde het eerder aan met die tattaglia opdracht. Daar is de opdracht duidelijk, nl. Dood 50 Tattaglia's in een bepaalde tijd. Die ander moordenaar opdracht is 100 mobsters in een bepaalde tijd doden. Ik heb geprobeerd om zoveel mogelijk Barzini's neer te knallen. Ik had er rond de 75 en toch kreeg ik die achievement niet ( je hebt er maar 50 nodig...).
     
  11. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt zeker niet de extra content gekocht? dus daarom kan je bijv. Barzini hit niet halen en wel Tattaglia hit. als je o.a. de Barzini hit wil halen, dan moet je 260 MP dokken :)
     
  12. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    hoeveel MP moet je in totaal dokken als je alle achievements wilt halen?

    260 is nog wel te doen (hoewel beetje gierig van EA, maja)..veel meer vind ik de moeite niet.
     
  13. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    tot 1000 is gratis, 260 MP voor 1250. Alleen daarvoor moet je wel level 50 halen en die is echt kut ;)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.216
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Als die handige slimbo's van EA dat nou eens eerder bedacht hadden, dan had ik ook nog mee kunnen doen. Die game is echt al jaren uit en nu komen ze pas met content die er bij de launch al had moeten zijn. Eerst 835 als voltooide game, nu zeker 1250. Damn, waar halen die gasten het vandaan. Dan maar lekker op een tweede Godfather game hopen. ;):)
     
  15. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    hmm, dan hou ik t voorlopig bij 1000 GP, als t me heel erg bevalt, dan koop ik misschien de rest nog wel.

    had eigenlijk meer gehoopt op extra missies en de mogelijkheid tot lvl 60 ofzo. lvl 50 ben ik al en ik vond t heel erg leuk om te groeien en alles te ontdekken. die challenges klinken leuk voor een uurtje en dan ben je volgens mij al weer klaar met de 'add-on'.

    naja, lekker wachten op deel 2. vond dit spel echt onwijs vet (itt de halve wereld, zo schijnt)
     
  16. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat zal niet gaan lukken. Het hoogste wat je kunt halen zonder DLC is 835 GP. :emo:
     
  17. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je The Godfather update kan je m op 1000 halen...
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Maar er komt toch geen gamerscore bij? Of heb ik het verkeerd begrepen? Want er zijn toch nieuwe achievements bijgekomen dmv DLC? Leg uit. :cool:
     
  19. Reptile

    Reptile Active Member

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk als je The Godfather in stopt, dan krijg je een update. Vervolgens ga je naar jou savegame en laad je hem. Dan kom je bij een menu met Join Family (ofzo), Corleone Challenges en nog wat dingen. Bij de CC (Corleone Challenges) kan je dus de extra Achievements halen en is dus sinds kerst bijgekomen. Mensen die niets extra willen uitgeven aan The Godfather kan dus zonder iets te downloaden paar challenges doen en kunnen de game voor niets op 1000 halen (zoals het hoord) maar als je The Godfather op 1250 wilt halen en dan heb je dus alle challenges, dan moet je 260 Microsoftpoints betalen en die moet je wel downloaden via marketplace. Dus om het kort te houden. Als je van The Godfather niet alle challenges wil, dan download je niets en is een update voldoende. Als je wel alle challenges wilt, dan moet je naar de marketplace gaan.
     
  20. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt gratis download/update waarmee je GS tot 1000 kan komen. En je hebt extra DLC waar je voor moet betalen waarmee je GS tot 1250 kan komen. Als ik het goed heb begrepen :)

    /edit: en ik ben te laat :+
     

Deel Deze Pagina