Mafia was een geweldig spel en nu een leuk vervolg bij EA. Jammer dat er geen live op zit, dus koop ik hem pas als die afgeprijsd is
probleem is dat als je dat chracter creëer scherm ziet je zoiets hebt van "Vet!" maar als daarna de ingame beelden komen heb ik iets van "tsja...das het net niet he.."
Ik heb ook de preview bij GameKings gezien en die waren wel positief, alleen ze vonden de besturing een beetje maf, maar het moest wel wennen. Je slaat nl met de rechter analoge stick. Lijkt me wel tof om al die buurten te veroveren.
heb hem gezien. Tsja.. wat moet je der van zeggen auto's kwamen beetje fake over (kan niet eens door de ramen kijken) en volgens hun worden de controles ook best lastig. Wel veel vrijheid, das wel een pluspunt.
het was idd de laatste aflevering waarin skate de hele tijd liep te janken, wat ik trouwens echt een verneuking van de aflevering vond potje janken terwijl je het ook nuttig over game kan hebben maar jah skate is niet echt de slimste...... jammer van de aflevering, wel mooie, coole beelden van The Godfather
Tuurlijk lijkt het wel op gta het is dezelfde soort game. Moet het dan op Fifa ofzo lijken......kom op zeg!
Electronic Arts heeft een definitieve datum geprikt voor de Xbox, Playstation 2 en PC versie van The Godfather. Op 24 maart kunnen alle link sprekende wannabe-maffiosi het spel uit de winkelschappen rukken. In The Godfather mag je de weg van loopjongen tot Don doorlopen. Je begint onderaan de ladder van de meest prestieuze maffia familie van New York: de Corleone's. Door respect te verdienen en je eigen weg te kiezen in de semi-vrije stad die op je te wachten staat, dien je uiteindelijk de hoogste pief in de familie te worden. Eerder deze maand maakte Electronic Arts bekend dat de PSP en Xbox 360 versie van het spel vertraagd zijn naar 'boekjaar 2007', wat aankomende april begint. Deze twee differente versies komen naar alle waarschijnlijkheid dus later dit jaar op de markt.
Dit filmpje heeft mij eigenlijk wel iets meer overtuigd. Die gesprekken komen best vet over, goede voice acting enzo. Animaties zien der beetje maf uit maar das niet zo erg. In dit filmpje heb ik ook het id dat je ook echt wat moet doen om iemand af te persen, dat zomaar een beetje inelkaar timmeren niet werkt. Nu hopen dat de grfx van de 360 versie ook top zijn en dan komt ie wel in mijn kast te staan*)
ik heb m gistere gepreordert bij Mystery Media in Nijmegen en die zeiden dat ze de game 10 maart binnen zouden krijgen. nou meestal hebben ze gelijk dus ik neem aan dat dan dus deze onwijze game heb en lekker kan spelen
Marlon Brando ownt Het spel haal ik wel een keer uit de budgetbak, niet echt mijn genre De reviews zijn wel aardig geloof ik, heb al een paar 8-en gezien
Kale omgevingen, houterige animaties, low resolution textures (vooral ground textures). En het feit dat EA de game ontwikkelt, kortom, weinig reden om deze te halen.
Mja deze game sucks...heb hem na 5minuten al weerde hoek in gegooit... die auto's gewoon...blok op wielen...ziet er niet uit! Mafia is hierbij nog vet en zelfs daar vond ik weinig aan!_0/
ja, zoiets. en dat krijgen ze er wel voor hoor. want ik denk dat veel main-stream gamers deze game gaan kopen. ik snap alleen niet dat als je zoveel geldin een game steekt dat hij dan nog geen enkele 9 haalt