1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lt Lemmens, 22 jan 2006.

  1. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Deze game is z'n 20 euro meeeeeer dan waard. Hij was z'n 60 euro al waard. Ware het niet dat ik hem op de oude xbox al gespeeld had. Dus heb hem een paar weken terug voor 2 tientjes opgepikt. Erug verlavende game. En zeg nou zelf, wie wil er nou niet the Godfather zijn!!!! hahahahaha
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Het is al eerder door mij gezegd en net door die gozer vlak boven mij. Je mag Loden pijpen gebruiken. Denk er echter wel aan dat je nog wel wat langer doet over de zwaardere gevechten, ook al gebruik je die loden pijp. Het blijft echter wel vet om te zien hoe je zo iemand neerknuppelt met dat ding. Vooral op het dak van een van de vele gebouwen in New York. Succes, denk dat het nu maximaal een uurtje is ofzo dat je alles hebt. Als de Tartaglia's of Cunio's maar niet moeilijk gaan doen als je onderweg bent naar een prijzengevecht. ;):9
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    The don's edition voor de ps3 is er trouwens al voor 25,-

    heeft weer wat extra dingen.
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Voor 25 euro inderaad een leuke prijs. Er zit alleen niet zo gek veel extra's in, naast wat wapens en extra executiestijlen. ;)*)
     
  5. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Don of NYC 50
    Reach Don of NYC Rank



    ik heb nu alle main missies gedaan + alle gebouwen veroverd.. maar ben nog geen don van nyc

    moet je ook alle ''sidequests'' (Favors enzo) completen om dat te worden?
     
  6. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt ook mensen, die kunnen deze game nergens vinden, |:-

    geen 1 winkel hiero heeft 'em :'-(
     
  7. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    Ja, totdat je Mission scherm leeg is.
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Jammer zeg. :{ In Groningen lag er nog niet zo heel lang geleden een hele stapel voor maar €9,99. Direct een meegenomen. :)
     
  9. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    |:-
    er is 1 sidemissie die ik gruwelijk moeilijk vind..
    ik moet een pakhuis van mij gaan bekijken.. en word als ik bij het pakhuis ben word ik plots aangevallen door op zn minst 30+ vijanden...
    zelfs met helper... en molotovs kk hard 8)|:-|:-
     
  10. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Net de hele game uitgespeeld, wat een uber geweldig spel \o/\o/
    35 uur dikke lol mee gehad :b::):)
     
  11. sab0ow

    sab0ow Active Member

    Berichten:
    1
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het spel nog niet zo lang, maar ik kom niet verder bij het gedeelte waar ik langs de bewakers moet gaan om iets uit de paardenstal op de kamer van iemand te leggen,
    als je binnendoor gaat en een bewaker ziet je ben je af, dus nu mijn vraag buiten om gaan of binnen om?

    alvast bedankt
     
  12. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Volg goed die kerel die bij je loopt. Hij geeft je tips dus let goed op, het is niet zo'n moeilijke missie hoor. ;)
     

Deel Deze Pagina