1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lt Lemmens, 22 jan 2006.

1. Tommie

Tommie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Tsjah, niet echt een titel waarnaar ik uitkijk..
    Zeker omdat het spel al maanden uit is voor de gewone Xbox
    Voor de 360 kijk ik toch meer uit naar de exclusieve titels die ook grafisch het beste uit de 360 halen. Aan de screenshots te zien hebben we te maken met een opgepoetste Xbox versie

3. joostpolletje

joostpolletje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. wherter

wherter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ff op de pc gedaan, was wel leuk maar niet bijzonder..
    het ziet er op de xbox wel een stuk beter uit!

5. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Weet iemand of de datum van dit spel daadwerkelijk uitkomt op 22 september? De datum is namelijk al 4 keer veranderd. :confused:

6. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ja 22 september komt ie uit. Dat staat werkelijk overal. De xboxversie had veel mindere punten: weinig missies en niet zulke beste graphics.
    Ik wacht de review van de 360-versie af. Als deze punten echt verbeterd zijn wordt t misschien dan toch nog wat met dit spel:thumbs:

7. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    het is niet echt een populair spel of wel dit. Niemand hoor je er over. BEst wel raar als je nagaat hoe duur dit spel kost om te maken.

8. Intraxz

Intraxz Ja!

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja... het is toch van ea games. als iemand weet hoe je een goeie game maakt, dan is het niet ea. O-)

9. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Sorry, maar het is:
    Hoe duur iets is
    Hoe veel iets kost

EA is wel op de goede weg nu. Tuurlijk, de fifa's en need for speeds blijven komen, maar Army of two, Medal of honor opnieuw opgebouwd en een werkende RTS op de console (LotR: BFME II) toont echt aan dat ze hun best doen.

10. VanGoghNL

VanGoghNL Xbox 4 life

Leuk Bevonden:
    0
    Mag ik even lachen

whahahaha ea en goede games whahaha

11. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Goed...

Zelf vind ik de Godfather wel een goed spel, natuurlijk niet zo goed als GTA ofzo, maar toch wel leuk om te spelen, vooral omdat ik de films al heel vaak gezien heb. Dat Ea alleen maar slechte games maakt vind ik erg overdreven.

12. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    De gewone Xbox versie kost 20 euro
    Waarom zou je dan de 360 versie halen voor 60?? Behalve dan als je geld teveel hebt

13. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan dit spel nu nog beter op de Xbox1 of de PC kopen. Bijden kosten nu ongeveer €20. Ik sprak nog met een vriend van me en die had dit op de Xbox1. Hij zei dat hij het spel behoorlijk snel zat was en dat het ook soms best saai is! Ik denk dat het daarom niet echt de moeite waard is om het nog op de 360 te kopen voor €60.

14. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    tsja, als de luxe hebt, ik heb de xbox netjes verkocht en spelletje op de pc gaat tegenwoordig niet meer...

Ik ben zelf nog steeds een grote fan van Mafia en ik denk wel dat ik dit spel zal aanschaffen, maar.... altijd eerst even checken in de winkel... :)

Edit:
    Wat een beetje jammer is, je hoort er zo weinig van...

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Klaar? Ga jij maar eens Burnout Revenge spelen. Of BFME II. Of wacht op de nieuwe MoH of op het nieuwe Army of Two, dan spreek ik je wel weer.

16. Tecnomic

Tecnomic Guest

Burnout Revenge is van Criterion Games he, EA is niets meer dan de uitgever van het spel. Maar over de rest: ach ja ieder zijn ding he :+

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ja, het is misschien niet de absolute top, maar zeker ook niet slecht

18. Tecnomic

Tecnomic Guest

Oh nee dat zeg ik ook niet alleen games als Burnout kunnen mij alleen maar een half uur boeien. Maar zoals ik het al eerder zei, ieder zijn ding.

19. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Idd :) Het was ook meer een reactie op de n00b een pagina terug die zei dat EA geen goede games maakt.

20. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Toch zullen er de nodige veranderingen zijn voor de 360-versie.
    Toegevoegde missies, betere graphics en dus minimaal een 7,5 scoren gok ik.
    Lijkt me niet slecht toch?
    Ik bedoel: Saint's Row en Test Drive scoren ook niet al te hoog maar zijn toch wel topspellen voor mij.
    Bij EA hebben ze wel in de gaten gehad dat The Godfather op de xbox geen al te groot suc6 was, en daarom lijken me de veranderingen die ik zonet heb opgenoemd acceptabel en geef ik het toch wel een kans:)

Deel Deze Pagina