1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lt Lemmens, 22 jan 2006.

1. goodfella

goodfella You're fired!

Leuk Bevonden:
    65
    Sinds wanneer is een gemiddelde cijfer van 8,5 niet al te hoog?

Weet niet wat ik v/d game moet denken. Ben een enorme fan van de films. De game kan dat niveau natuurlijk nooit waarmaken.

2. gompy

gompy Tropilatakroba

Leuk Bevonden:
    0
    Saints Row cijfers is over het algemeen iets hoger.

Zelf noem ik dit spel, samen met spellen als Test Drive maar ook TombRaider of BM2: MC, 7,5 games. Beetje raar dat ik er (en ook een aantal maten van mij) die naam hebben gegeven d'r aan. Maar het zijn gewoon games die niet slecht zijn, maar ook niet goed. Voor mij meestal ook niet de moeite waard om te kopen voor een nieuw-prijs. Zelf heb ik best intresse in deze game, maar dan gewoon 2e hands voor een leuk prijsje.

3. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Mja miss hebben jullie wel gelijk...Saint's Row scoort een 8.3 bij GameSpot...magoed het is dus ook weer niet zo hoog dan de GTA-reeks altijd krijgt alhoewel ikzelf Saint's Row er niets voor onder vindt doen.
    Maar ff weer on-topic: Jullie denken dus niet dat dit spel echt gaat verrassen op de 360 in vergelijking met de xbox-versie?

4. Beawulf Agate

Beawulf Agate aka Mad Murdock

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zie het spel los van de xbox versie... ik heb ook nooit gespeeld op de xbox, voor mij is het een complete nieuwe ervaring dus gaat het mij in ieder geval verrassen!! \o/ Laat maar komen!! \o/

5. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    idd, ik verheug me ook op het spel, heb m ook nog niet gespeeld, dus ga m zeker halen. naast het feit dat ie grafisch veel mooier is, wat veel bladen nu al zeggen, krijgt ie ook 30% meer content dan de xbox versie

6. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Op Gametrailers.com staat nu ook weer een film(pje) van zo'n 10 minuten!
    T blijft me toch wel verrassen, maar nu heb ik 1 minpunt ondervonden: je richt automatisch op t lichaam van je vijand:confused: Zal je deze optie ook uit kunnen zetten? Anders wordt t wel heel makkelijk:+

7. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1

Lijkt mij meer dan logisch dat je dat kan uitzetten. Ik kan mij die optie bijvoobeeld herinneren met, jawel, Gost Recon Thunder Island of Island Thuder |:- , was wel handig toen.

8. Beawulf Agate

Leuk Bevonden:
    1
    Nog één nachtje slapen... \o/

Jammer dat er nog geen themes beschikbaar zijn... :'-(

9. dinjooo

dinjooo Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Nog steeds niemand die de Godfather heeft?...
    Zou weleens willen weten of het de moeite waard is om hem te kopen :)

10. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Als je The Godfather heb gespeeld wil je dan ff je ervaringen posten?
    En natuurlijk of je dat automatisch richten uit kan zetten bij options?:)
    Alvast bedankt

11. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem sinds gister, hij is echt heel vet!

Als je de film heb gezien, dan weetje dat er een super goed verhaal in The Godfather zit, het speelt ook heel makkelijk en je blijft er makkelijk aanhangen omdat je wil weten wat de volgende stap is.

Het ziet er ook goed uit, en je character heeft respect levels, je heb gewoon een soort exp bar en die vul je met respect, zodra deze vol is ga je 1 lvl omhoog en kan je weer meer skill / punten douwen in je character waardoor hij beter kan schieten, beter kan vechten of meer leven heb etc..

Je kan op 2 manieren schieten,

Je kan zelf richten dan kan je overal op richten, of je kan gericht schieten en dan blijf de cursor wel op de vijand maar dan kan je hem bijvoorbeeld raken in zijn schouder of zijn been..

Zal vanavond even voor je kijken of je het echt kan uitzetten ja of nee.

Laatst bewerkt: 21 sep 2006
  12. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je dit spel vergelijken als Saint Row qua missies en zo? Dan haal ik het wel.

13. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Yup, je kan missies doen, of je kan gewoon doen wat je wilt in de stad! ;)

14. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Dat zou fijn zijn;)
    Ik heb de film ook gezien, en als jij zegt dat het verhaal net zo vermakelijk is als in het spel en met dat hele respect-gebeuren dan moet dat haast wel een topper zijn. Heb ook een video-review gezien op IGN en gelezen en het zag dr vet uit!
    Ze geven een 6 tot 6,5 voor de graphics, zijn die echt zo next-gen onwaardig dan?
    Laat maar ff weten, ik heb echt de neiging om m te kopen:+
    Dure maand dit btw, Saint's Row en TDU ook al gekocht en volgende maand PES6O-)

15. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Volgens mij is dit gewoon een directe port van de current gen consoles. Of heb ik dat mis??

16. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Dat heb je mis :)

17. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Oke wat is er zoal aan verbeterd of toegevoegd?? En is het de moeite waard om deze game te halen terwijl ik hem op de oude al helemaal heb uitgespeeld.

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je zou de thread door kunnen lezen..

Improved graphics en 30% meer content :)

19. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Dacht al dat je met dat antwoord zou komen ja.....

Maar graphics is geen 60 eurie meer waard. En content. Extra missies ofzo?? Of meer shit die te verzamelen is??

20. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel hem gewoon op mijn 19 inch lcd monitor, via de microsoft xbox360 vga kabel en het ziet er gewoon strak uit.. Je kan de graphics wel vergelijke met Saint Row of Death Rising, gewoon erg mooie graphics!

Ik weet niks over extra missies ofzo, ik heb vroeger heel even The Godfather gespeel op de PC of PS2 paar missies gedaan en toen nooit meer aangeraakt..

Heb laatst de film weer gezien en het verhaal trekt mij gewoon zo aan dat ik deze game moet uitspelen! :)

En ik denk als je de oude Godfather al heb uitgespeeld dat deze game niet veel aan is, maarja dat is mijn mening..

Deel Deze Pagina