1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Lt Lemmens, 22 jan 2006.

  1. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    het is echt zeer de moeite!!!

    Maar kan iemand ff zeggen waar ik die prizefights precies kan vinden?>>?
     
  2. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Kan je m niet ergens in de winkel spelen? Bij Replay vraag ik altijd of ik m even mag zien. Maar goed, grafisch... ik speel graw en dat zie er grafisch goed uit (ondanks dat je wapen in de muur zit), pdz grafisch minder (okay, het is een lauchgame). Godfather past er mooi tussen. Ken je Maffia? Zo iets, maar 1000x beter...

    nog niet gevonden, maar ik heb ook net een neighbourhood onder controle...
     
  3. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    OKe mafia vond ik best wel goed denk ook dat ik deze maar ga kopen aangezien de films super goed zijn. Maar is het niet heel erg moeilijk. Mafia kon ik echt niet halen. die heb ik alleen maar kunnen uitspelen doormiddel van codes. Maar dat kan niet op de 360 dus is te doen?
     
  4. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb er één in Brooklyn gevonden, maar ben het zaakje alweer vergeten. Dit mannetje stond achter in de winkel. Het is soms 1 of 2 figuurtjes in bokskleding. Loop er naartoe en maak een deal voor een gevecht en knallen maar! Omdat ik ze al verslagen heb, kan ik helaas het desbetreffende winkeltje niet meer opzoeken, maar volgens mij was het de kleding zaak van Brooklyn.

    Mafia was inderdaad pittiger , zeker wanneer je ging proberen alle auto's vrij te spelen. The Godfather vind ik tenminste lekker spelen en ben slechts 4 probleempjes tegekomen. Ten eerste kan je niet loaden tijdens het spel, dan moet je het spel eerst afsluiten. Ze hadden naast de save-points ook load-points kunnen maken. Als tweede, bij een verkeersopstopping die per ongeluk ontstaat en er zit een truck tussen, dan ziet het spel het als een hijack en dat kan best irritant zijn als je even rustig een winkeltje of pakhuis wil overnemen. Als derde je kameraad die vaak in de weg loopt. Als vierde, in het heetst van de strijd dat je de verkeerde "locked" en per ongeluk de handelaar of koopman/vrouw neerknalt.
    Maar verder... ge-wel-dig
     
    Laatst bewerkt: 18 okt 2006
  5. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    1 : Brooklyn - Pitkin Garment ( kleermaker )

    2 : New Jersey - Highway Hotel

    3 : Hell's Kitchen - Stromboli's Supplies

    4 : Midtown - Corcoronas Perch

    5 : Little Italy - Molsenni's

    Alstu :b:
     
  6. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Nu xbox live er toch niet is, ben ik weer es wat verder gaan kijken in mijn Godfather game en daarbij is mij opgevallen dat er geen 1000 points aan achievements zijn te behalen... Heel bijzonder, wordt dit net als GRAW, dat je later weer wat puntjes kan gaan halen?
     
  7. Heilproeme

    Heilproeme Active Member

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    ahja nu heb ik t spel alweer verkocht:p

    Jammer dan van die achievements:)
     
  8. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Heeft iemand nog tips om snel geld te verdienen? Ik wil namenlijk een upgrade kopen en dat kost 400.000 dollar! En hoe overval je een bank?
     
  9. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Bank overval je door bank binnen te gaan en de kluis op te blazen, dan met de buit snel naar een safe house van je en the money is yours. Hitman missies leveren ook wel wat centjes op ( en een hoop respect ).
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Valt best wel tegen, ik kreeg maar 8000 dollar. Ik probeer wel wat hitman missies.
     
  11. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Ligt er ook aan welke bank je overvalt, sommige geven heel wat meer als 8000.
     
  12. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Zijn er ook missies waarin je drugs moet verkopen of kopen?:lol:
    Dit zag ik namelijk in Scarface voor de current-gen...vond het wel grappig...dan moet je in een bootje naar Colombia om daar te onderhandelen.
    Als ie wordt afgeprezen, ga ik m pas kopen:)
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Nee je hoeft geen drugs te verkopen. Je kan wel een transport truck stelen en afleveren, maar dit stelt niet zoveel voor. Grootste gedeelte van de game draait toch over de strijd tussen de 5 families, vooral veel schieten dus.
     
  14. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb echt moeite met die compounds, heeft er iemand tips?
     
  15. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    @ AVHAHA : Neem een crew member mee en upgrade je wapens zodat je genoeg ammo en vuurkracht hebt. Verder gewoon rustig aan doen en dekking zoeken achter autos en muren.
     
  16. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Dat doe ik ook, ik neem een underboss mee en die dure tommygun. Maar ík snap niet wat ik moet doen. Hoe blaas je zo'n gebouw op?
     
  17. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    De compound in Brooklyn moet je afdalen naar de kelder, plaats je bom en wegrennen maar. Vervolgens plaats je de volgende bom in de kelder in het gebouwtje er naast... kijk wel even uit als je naar buiten rent, er staan meestal wat baddies op je te wachten. Het probleem wat je nu hebt is dat je politie meter op 5 staat. Ik had toen heel weinig health en ben maar gaan wachten tot die meter op 2 stond.
     
  18. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Jawel, even een algemene opmerking... nog meer downloads, waaronder gratis wat kleding. De rest geld en extra upgrades voor je wapens... Te vinden op Marktplaats.
     
  19. fablex

    fablex Active Member

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    jup, flink wat downloadjes op de MP, maar ik blijf het raar vinden, echt geld betalen voor in-game geld... ik bedoel, speel dan ff wat meer missies en bespaar jezelf die paar euro :p
     
  20. Beawulf Agate

    Beawulf Agate aka Mad Murdock

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    1
    Inderdaad, dat snap ik ook niet echt... In ieder geval loop ik nu rond met mijn leren jackie, gratis verkrijgbaar op de markt(plaats)..
     

Deel Deze Pagina