The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 23 mrt 2006.

  1. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    Info:
    Uitgever: EA Games
    Developer: EA Games
    Genre: Free-roam actiespel
    Releasedatum: 23-03-2006

    Screenshots:
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    Filmpjes
    The Godfather teaser - (Rechtermuisknop, Doel opslaan als...)
    The Godfather introductietrailer - (Rechtermuisknop, Doel opslaan als...)
    The Godfather gameplay clip #1 - (Rechtermuisknop, Doel opslaan als...)
    The Godfather gameplay clip #2 - (Rechtermuisknop, Doel opslaan als...)
    The Godfather gameplay clip #3 - (Rechtermuisknop, Doel opslaan als...)
    The Godfather gameplay clip #5 - (Rechtermuisknop, Doel opslaan als...)
    The Godfather gameplay clip #6 - (Rechtermuisknop, Doel opslaan als...)
    The Godfather gameplay clip #7 - (Rechtermuisknop, Doel opslaan als...)

    Enkele links
    The Godfather website
    Xboxworld.nl The Godfather sectie
     
  2. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ter verduidelijking, deze nieuwe thread is omdat de andere (hier te vinden) geen goede startpost heeft.
     
  3. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag het spel uitgespeeld maar hij viel flink tegen. Had de verhaallijn in 8:30 op 100% en daarna vond ik er niks meer aan eigenlijk. Het idee is leuk maar er had gewoon veel meer tijd en werk in gestopt moeten worden. Leuk voor alsie in de budget bakken ligt.
     
  4. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nog niet. Wilde eerst de reacties en reviews afwachten.

    Zitten er geen extra's in zoals gta? Niks te doen na het uitspelen? Rondrijden enzo.
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dit is toch de duurste game ooit gemaakt.

    Heb wat reviews gelezen paar 7/8`en maar van zo`n budget verwacht je toch wat beter.
     
  6. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja je kan winkels afpersen verder en natuurlijk beetje rondrijden etc. maar dat gaat vervelen omdat vele gebouwen gewoon zijn gecopy paste...

    Je wordt gewoon niet in het verhaal getrokken, in GTA en Mafia etc. had je het gevoel dat je sterker, belangrijker etc. werd maar in the godfather heb je dat totaal niet. Het einde van de missies vond ik ook erg zwak.

    Auto's zijn beperkt en lelijk, het verkeer is hinderlijk, totaal geen muziek behalve de godfather theme. 7 verschillende mensen en die 100000 keer gekloont.

    Dit spel kostte idd ongelofelijk veel maar dat komt alleen omdat ze de stemmen en portretten van de hoofdrol spelers moesten betalen etc. De programeurs hebben duidelijk weinig gezien van die miljoenen :)
     
  7. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is nog zat te doen lees de reviews maar www.gamerankings.com als je alles uit de game wil halen zit je zeker op 30 uur als het niet meer is.
     
  8. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan de compounds van andere families veroveren maar dit zijn telkens de zelfde compounds dus dat gaat vervelen. Je kan alle winkels afpersen. Je kan alle illegale zaakjes afpersen. Je kan nog een aantal mensen vermoorden (hitlist). Dat is het zo'n beetje maar stuk voor stuk heb je al snel gezien, althans, dat had ik.
     
  9. Fnx

    Fnx Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb m ook sinds vandaag.. Ik vind hem wel oké tot nu toe. Het speelt wel lekker, het rijden valt wel mee, maar het knokken en schieten is wel goed uitgewerkt vind ik... De verhaallijn is ook oke tot nu toe.

    Maar heb nu ook Oddworld Strangers Wrath en die is toch ook wel erg leuk :)
     
  10. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem sinds gistere en ik ben bij de gedeelte dat
    Je vriendin word vermoord
    is het dan nog veel te doen na dat stukkie?
     
  11. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Zag vanavond de preview van de game op Gammo. Zag er best leuk uit. Het vechten toonde wat suf, constant dezelfde bewegingen en hier en daar wat buttonbashen. Ben geen beat 'm up fan dus vechten mag er wat mij betreft wel uit. :p
    Misschien toch ook maar eens proberen. Al heb ik de films nog steeds niet gezien. :eek:
     
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Handig dat er morgen dan 1tje komt ;).
     
  13. Xbox_wacko

    Xbox_wacko Active Member

    Berichten:
    338
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem net een uurtje gespeeld en moet zeggen dat ik het een erg leuke game vind. Zeker weten de moeite waard om te kopen. Een nadeel vind ik wel het autorijden dat voelt wat ongemakkelijk aan soms. Maar het sfeertje in de game vind ik persoonlijk beter dan bij het spel mafia...
    Dus iedereen die nog twijfelt om hem te kopen, ik zou het zeker weten doen.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Komt alleen behoorlijk laat. Gezien ik de volgende dag er bij tijds uit moet. En dan moet ik sowieso de andere twee delen nog eens zien. Had eigenlijk een tijd terug allang die box moeten kopen met de drie delen voor 30 euro.
    Maarja, eerst geld. :)

    Enerzijds wel mooi dat het geen flop is, anderzijds jammer dat het met zo een budget en naam toch geen echte topper is, wat EA regelmatig heeft.
     
  15. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Koop de boxset, krijg je geen spijt van.
     
  16. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Wilde ik zondag doen toen ik bij frs op station was, maar toch maar laten staan omdat er iets opstond van 'widescreen only'.
    Ook op frs.nl staat dat het de widescreen version betreft.
    Bedenk me nu dat alle hedendaagse films volgens mij widescreen zijn en het dus in feite geen probleem is wanneer ik ze op een normale tv bekijk, behalve dat ik ook hierbij zwarte balken krijg.
    Toch maar eens halen dus. :)
     
  17. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game nu zo'n 20 minuten gespeeld.. (xbox)

    Wat mij opviel:
    - De tussen filmpjes zijn super mooi voor xbox doen..het verhaal is tot nu toe goed opgezet..
    - Creeer je eigen personage...is heel grappig, later ook eigen kleding als je geld hebt...
    - Het slaan is in het begin wel grappig..met de stick ipv buttons
    - Het rijden is ook wel leuk in die oude bakken..

    Verder is het net GTA alleen dan in +/- 1942..
     
  18. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Heej gasten ff een vraagje over dit spel. Ben hem nu een tijdje aan het spelen en vind hem best oke. Maar ik vraag me af waar ik nieuwe kleren kan kopen??? Ik loop nog steeds in m'n zelfde pakkie. En heb nu toch echt wel meer dan genoeg centen om wat nieuws te kopen maar ik kan het maar niet vinden.
     
  19. Sjarrl NL

    Sjarrl NL De Sjarrl

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    1
    Voordat je zeg maar in het spel gaat, kan je nog naar de klerenmaker ;) daar kan je vette kleren kopen
     
  20. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    ok ik heb dit spel dus ook en ik vind het opzich wel leuk.
    maar het enige nadeel is dat de verhaallijn erg kort is alle sidemissions halen is natuurlijk nog best een uitdaging maar ik had er iets meer van verwacht
     

Deel Deze Pagina