1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Godfather

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 23 mrt 2006.

  1. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je load game doen, moet je op edit klikken. Dat is bij de pc versie tenminste. Kun je je hele uiterlijk aanpassen.
     
  2. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Hey mensen, ik heb ff een vraagje voor degenen die dit spel al hebben gespeeld. In filmpjes heb ik gezien dat je automatisch richt op je vijand. Kan je deze optie ook uitzetten waardoor het niet meer zo makkelijk is om iemand neer te schieten? Alvast bedankt
     
  3. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    zou de xbox versie van the godfather ooit nog xbox360 compatible worden?
     
  4. Bunck

    Bunck Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen id maar de Xbox 360 versie is iig erg goed, heb er enorm van genoten :D
     
  5. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Lijkt me niet. Anders zouden ze geen 360 versie meer verkopen.
     
  6. Slam_Fm

    Slam_Fm Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nog niet, maar lijkt me wel heftig overigens
     
  7. gamer18

    gamer18 xboxgamer

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    0
    The godfather speel ik nog regelmatig. Het is een zeer leuk spel met zeer uitdagende missies. En tussendoor een winkeltje afpersen voor bescherming. Of een bedrijfje van een van de andere families opblazen zodat ze geen inkomsten meer in dat deel van de stad hebben. Natuurlijk kan je een agent omkopen zodat hij niets doet, en je kan dan zo je gang gaan op straat (voor een bepaalde tijd) Volgens mij zijn er geen andere spellen van the godfather op de XBOX uitgekomen.

    Thepunisher: Ik weet niet of het nog van pas komt voor je, maar je kan met de zwarte of witte button de automatische richtings optie uitzetten. Dan moet je zelf zorgen dat je goed richt met het witte rondje in het beeld.
     

Deel Deze Pagina