1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

the green mile

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door gegron, 11 mrt 2003.

  1. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Mooi gezegd DD, we verwachten van de Elites dat ze zich verantwoord gedragen en de term Elite ook waarmaken. Natuurlijk moet het een luchtig forum zijn waar de nodige lol ook in voorkomt. We hebben wel een streng beleid en verwachten van de members dat ze de keuzes van de mods/crew respecteren. Natuurlijk hoeven ze het niet overal mee eens te zijn, hier opmerkingen over maken kan natuurlijk in dit forum.
     
  2. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet helaas nog ff posten ik heb pas 167 posts.
    en ik vond de off-topic altijd wel leuk dus nu moet ik maar ff goed m'n best doen voor de Posts maar ja ik ga niet spammen of zo maar ik verwacht er over 1 a 2 maanden te zijn :9 :9

    Alleen jammer dat deze niet meetelt .:'-(


    See you soon in The GreenMile.
     
  3. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan er ook nog niet eens op ik kan zelfs niet eens het regelement ervan lezen of de threads alleen al bekijken. :mad:
     
  4. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Yah, het is natuurlijk niet de bedoeling dat je nu ontzettend veel en contentloos gaat posten maar dat je je egt waarmaakt als Elite. Als een beloning van je status krijg je dan toegang.:)
     
  5. Tom Clancy

    Tom Clancy Karpatenlonghond

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    1
    [zuchtmode]nog maar 216 berichten[/zuchtmode]
     
  6. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    is pas bij de 178 (krijgt spijt dat hij zinvolle berichten in de niet tellende fora heeft geplaatst)
     
  7. balikaai

    balikaai Dirk Jan = de Man

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    jammer, ik had eerst de account 'chris' maar daar kan ik opeens niet meer opkomen, toen had ik zeker genoeg posts, en nu sta ik nog maar op 3:'-(
     
  8. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ja, bedenk wel dat je niet voor "the green mile" hier op het forum komt. Je komt hier voor de Xbox :) Off topic is eigenlijk maar een bijzaak..
     
  9. Darko

    Darko Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmf ik heb nu over 500 maar mag nog niet Green Mile gedoe binne :{......



    EDIT: Dude! me registratie datum:mad: nog een paar dagen dus......
     
  10. DarkSoldier

    DarkSoldier Sniper

    Berichten:
    706
    Leuk Bevonden:
    3
    hoeveel posts moet je hebbenm voor XBW elite forum???????
    en wat is dat voor een forum? offtopic?
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    The Green Mile is idd een off-topic forum, zoiets als ASEL, maar TGM is minder serieus, en staat loosheid tot op zekere hoogte toe. Je krijgt de elite status wanneer je minstens 90 dagen geregistreerd staat en 250 posts op je naam hebt staan.
     
  12. Darko

    Darko Active Member

    Berichten:
    264
    Leuk Bevonden:
    0

    ja maar waarom kan ik er niet op:'-( check me post counts en register datum (?).,,
     
  13. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Loosheid tot op een zekere hoogte?! :eek: Is dat al ingegaan dan :cool:
     
  14. Clawviper

    Clawviper New Member

    Berichten:
    1.994
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet 250 posts hebben *check
    Je moet 3 maanden geregistreerd zijn * kijkt naar datum :eek: Je bent nog maar 2 maandjes geregistreerd..
     
  15. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Je bent nog maar 56 dagen geregistreerd, terwijl je 90 dagen geregistreerd moet staan. Ook al heb je genoeg posts, je moet aan beide criteria voldoen om toegang te krijgen. Dat betekent nog 34 dagen geduld hebben!
     
  16. Mc Nappy

    Mc Nappy Crew X-Power.be

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    1
    wel een erg vreemde definitie van een elite gebruiker hoor....iemand die hier al een jaar zit, maar geen goesting heeft om elke dag iets uit zijn nek te slaan is geen elite met bvb 'maar' 200 posts....een maximum van aantal posts zou nog logischer zijn, alleja, het minst verkeerde...:{
     
  17. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    buwhahaha

    Je mag niet meer als 250 posts hebben bedoel je ?
     
  18. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Bwhahaha, dan wordt Wouter op staande voet ontslagen... :+

    en de rest van de crew trouwens ook :eek:

    Kijk McNappy, er moest ergens een lijn worden getrokken, en dit leken ons redelijke criteria. 250 posts gedeeld door 90 dagen is ongeveer 2,5 posts per dag, wat in onze ogen normaal forumgebruik is. Mensen met deze postcount hebben gewoon een goeie bijdrage geleverd aan de community, en daar willen we ze voor belonen.
     
  19. Chevalric

    Chevalric Guest

    Hm, ik ben het wel eens met McNappy... Ik ben ook niet iemand die veel post, maar ik kom hier toch regelmatig en als ik iemand met een probleem kan helpen dan probeer ik dat.

    Is het niet mogelijk om het forum read-only te maken voor iedereen en degenen die aan jullie criteria voldoen mag er ook in posten... Misschien voel ik me dan ook wel geneigd om meer te posten ;)
     
  20. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Als je lekker gemaakt wilt worden door er alvast te kunnen lezen kan ik je garanderen dat het de moeite waard is om 250 posts te hebben en 3 maanden gerigistreerd te zijn

    ofterwel, het roeleert daar!!! :D :D

    Maar je moet het zien als luxe om daar te verblijven, dit is immers een Xbox forum en daar moet voornamelijk over Xbox gezevert worden. The Green Mile is er voor de mensen die veel posten om daar ff tot rust te komen.
     

Deel Deze Pagina