1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

the green mile

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door gegron, 11 mrt 2003.

  1. eraser

    eraser Heilige Boon

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    breezer komen in four-packs :D :+
     
  2. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Dat weten alleen de echte BrE3ZaH Sl3TjUh'Z :p

    Maar ik zal het onthouden, thnx voor de tip :confused: :D :+ :cool:
     
  3. Hotshot

    Hotshot Guest

    mwha, ik vind niet dat je elite bent als je 250 posts ofzoiets hebt..of als je 3 maanden aanwezig bent, ik zou voor de 500 posts gaan, maare, ik ben geen crew dus tsja :)
     
  4. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    DAMN, ik ben hier al sinds november, heet nota bene Elite en mag nog niet in dat forum alleen maar omdat ik ongeveer 1 post per dag post :/
     
  5. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Ah joh, zie de ironie ervan in :)

    Je heet Elite, maar je bent het niet :D

    Tsja, 't is lullig voor je, dat ben ik met je eens, maar those are the rules.
     
  6. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    **fijn dat er iemand met mij meeleeft...
    gek, dat ik niet z'on liefhebber ben van Ironie..zal ik gaan spammen of Elites killen? naw..killen dan maar}:]
    *doet zijn Xbox aan :d
     
  7. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Zoals al eerder gezegd is moeten ze ergens een grens trekken.. Klote natuurlijk voor mensen die hier al lang zijn maar toch net buiten de boot vallen (of The Green Mile) in dit geval maar voor die mensen kunnen de mods ook geen uitzonderingen maken natuurlijk want dan wil iedereen dat wel en is het hele punt van de elite status ook weer weg. Voor de gemiddelde gebruiker waar je met het stellen van zo'n regel toch vanuit moet gaan is het een goede grens..
     
  8. Dioga

    Dioga Piraat

    Berichten:
    3.143
    Leuk Bevonden:
    52
    Gewoon goed hard doorposten, zoveel mogelijk nuttige dingen posten in de fora en je komt er wel :cool:
    het is de moeite waard, neem dat maar van me aan.
     
  9. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    raad's waar ik nu mee bezig ben:D
    zonder te spammen 8) hehe..Elite will be ElitE!
     
  10. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmmm....
    Kan dat aantal posts niet wat minder worde??
    Ik zit hier namelijk met een modem (nog steeds) en ik kan niet niet zo vaak/lang op internet, dus kan ik ook niet veel posten, maar ik wil wel in het Green Mile Forum... Dus....
    Als jullie er 200 van de toelatingseis maken ben ik er zo...
    de 3 maanden heb ik al :)
    En ik ben altijd lief geweest voor iedereen

    (ok, op 1 keertje na dan :))
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
  12. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    WouteR 'Stalin' is medogeloos..ik probeerde het ook al :d
     
  13. Perfect_Shit

    Perfect_Shit Chimairist

    Berichten:
    765
    Leuk Bevonden:
    2
    REVOLUTION ACTION!!!!!!!!!!!!
    8) :+

    nee maar serieus: dan niet... dan moet ik maar gaan posten ;) :{
     
  14. deNeut

    deNeut Narf !

    Berichten:
    719
    Leuk Bevonden:
    3
    He hebben de admins het recht om iemand elite te maken, want ik vind het wel jammer, ik be al member van xboxworld sinds: 15-05-2002 en bezoek de site al een jaar elke dag (meerdere malen). Ik heb naar mijn mening nog nooit een loze reactie gegeven in het forum, maar ik red die 250 gewoon niet, en ik vind het wel jammer als ik niet meer naar offtopic kan. Ik weet niet of een van de admins mij kent , maar ik zou graag elite worden.
     
  15. hilevel

    hilevel xboxjunk

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit verdient wel een reactie.

    Wat is er bijzonder aan de Elite????

    Onstaat hierdoor geen soort haantjegedrag. Zo van ik zit bij de elite. Ik heb zoveel post. Ik heb het recht............ enz enz. Er zijn genoeg mensen die zich uitstekend gedragen maar mogen toch niet offtopic. Het feit dat het aantal post bepalend is lijkt wel discriminatie. Het gedrag is toch niet bepalend hoeveel posts je hebt gehad?????

    "Op het aantal post word je pas toegelaten". Ongeacht of je nu een nette bezoeker bent of dat je de boel komt verneuken. Dit is naar mijn mening niet correct. Jullie hebben toch het recht om iemand eruit te knikkeren???? Dit is toch al voldoende???? De regels zijn op dit moment wel duidelijk voor de forum bezoekers. Soms vraag ik mij af of het niet iets doorgeslagen is. Soms zie ik meer slotjes dan openstaande vragen. Jullie moeten natuurlijk niet vergeten dat de doelgroep erg groot is. In deze doelgroep zitten ook mensen die dus al heel lang lid zijn en regelmatig kijken en niet of nauwelijks iets plaatsen maar zouden het toch fijn vinden om offtopic mee te mogen doen. Er zijn ook zat mensen die alleen reageren en nooit een forumvraagje plaatsen.

    Misschien ziet deze 27 jarige puber gamer het wel verkeert. Ik ben blij dat ik mijn mening hier ff kwijt kan.:{
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hoe vaak moet ik dat nog uitleggen? Mensen die zich niet gedragen (over het gehele forum) worden gewoon de toegang ontzegt, en ja dat gebeurd helaas n og vrij vaak.
    Mensen moeten niet komen voor een of ander loos niet-xbox forum. GM is voor de coole xbox-mensen die zich reeds bewezen hebben in de normale fora, het is een beloning, maar niet een streefdoel.
    Ja helaas benadelen we inderdaad ook een aantal mensen met deze regel maar wij denken dat dit de beste stap is. Meer slotjes dan open vragen? Het is nog altijd niet aan 'ons' of mensen het beleid lezen de ja of de nee :cool:
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Owja; De term elite gebruiken we helemaal niet. Die term werdgebruikt omdat het criterium waarmee je GM in kan nog niet bekend was.

    Een quote uit de GM huisregels;

    Juist, je bent een soort elite op het XBW Forum en we verwachten dan ook dat je je daar naar gedraagt. Niet alleen in dit forum, maar ook in de andere fora.
     
  18. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    en terecht :D :+ anders blijft ie aan de gang...
     
  19. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    dan hoeft ie zich in ieder geval niet te vervelen 8)
    ik ben ook voor de afschaffing van de 250 posts limiet, vooral natuurl;ijk omdat ik eronder zit :mad:
     
  20. Hotshot

    Hotshot Guest

    ik vind juist dat ie omhoog mag gaan, een minimum van 500 posts is beter, er zitten ook veel spam posts tussen die 250...:):+
     

Deel Deze Pagina