1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

The Green Mile

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door LadyBug, 21 mrt 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyBug

LadyBug Guest

Ja maar niet bij 250...
    Vind ik.
    Mijn vraag is wat jullie vinden.
    Ik stel eerder voor 150.
    K heb er nu 50 :D en al 4 maanden lid.

2. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jongen als het zo door gaat gaat the green mile toch weer weg, er wordt nauwlijks tot niet gepost. (wel lekker rustig). En nee, dit is ook geen reden om de postcount te verlagen ofzo want dan krijg je weer het oude gedoe wat al helemaal niks was.

3. LadyBug

LadyBug Guest

Jammer,
    een goed forum heeft een offtopic forum, waar IEDEREEN al zijn onzin kwijt kan.
    en dat hebben ze ons afgepakt :mad:
    Ik zeg niet dat je iedereen moet toelaten maar een beetje redelijker mag ook wel...

4. LadyBug

LadyBug Guest

PUNT 2

Waarom telt dit forum niet mee in je posts. Een post is een post.
    En dit is best belangrijk :p

5. Mark

Mark aLive!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap nou echt niet dat al die posts van jou in deze draad niet meetellen, LadyBug.

</cynical>

Maar effe serieus, waar maak je je druk om. Ik ga al heel wat maandjes langer mee en ik zit ook niet in the Green Mile. Andere mensen die ik zitten er wel in omdat ze meer "ik ook!" en "leuke game!" antwoordjes hebben gepost. Boeiend? Nee totaal niet.

Het enige wat ze daar bespreken is welk ondergoed ze lekker vinden zitten.. 8)

6. LadyBug

LadyBug Guest

Snap ik ook niet :+

Het gaat om het principe :p
    Dat ondergoed intereseerd me niet.
    Maar ik vind de grens te hoog liggen.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2003
  7. LadyBug

LadyBug Guest

En door zo'n forum kom je ook niet hoger, want die tellen weer niet mee, ja kom op.
    Zo blijven we nog wel ff bezig.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Niet volgens het door ons gestelde criterium.

Anyways, ik heb mijn zegje al 10x gedaan, zoek het zelf maar uit. Voor mij mag GM ondertussen wel weer weg, al die zielige mensen die lopen te zeuren om access, geeeez..

9. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd, is ook niet leuk wouter.

Misschien moet t maar gewoon opgeheven worden, ik zie het nut er toch niet meer van in, niemand die er post, die stuffus generalus of hoe t ook heet is goed forum als off topic vervanger.

10. T-box

T-box XBW donkergroentje

Leuk Bevonden:
    0
    dat niemand er post is onzin. alleen minder omdat er minder mensen in mogen en diegene die er in mogen niet tig topics openen zonder inhoud.
    En dat iedereen zit te zeuren over geen acces: waarom geen slotje? Men weet wat de regels zijn toch, wat een gezeur.
    en ladybug dit[​IMG] heet een edit knop

Is het ook een idee om een registratielengte op te leggen voor xbzar? Niet zo lang, maar gewoon een maandje ofzo.

11. quintus

quintus achter je!

Leuk Bevonden:
    0
    Nee want dan kost het me nog meer moeite om Ghost Recon van iemand los te peuteren. Oftewel, dat verkleint het marktplein - lijkt me niet gunstig. Of heb jij Ghost Recon voor me...?

12. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    uhm misschien stomme vraag maar kom hier niet meer zo vaak waar ken ik zien hoeveel post ik heb niet dat ik bij de green appels wil ofzo wil gewoon weten hoeveel posts ik heb ;)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Op Profiel klikken bij je post..

14. doOpY

doOpY Appel de Pappel

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je wel ;)

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    Punt1:Jij zegt dat alle 202(d8 ik) leden daar onserieus aan het posten zijn geweest?Ik heb heel vaak lange serieuse reply's gegeven altijd wel iets waar iemand iets aan had,sorry hoor maar daar klopt dus niks van.
    Punt2:Bespreken welk ondergoed we leuk vinden?"no comment"
    Nou eigenlijk wel :+ zulke threads komen er niet en ook niet welke koelkast je hebt.Het is er best gezellig en je leert mekaar ook best vlug kunnen omdat het er niet zoveel zijn,al word er niet ZOVEEL gepost het heeft wel een leuk sfeertje.Wil je niet persoonlijk aanvallen ofzo maar vond die reply nergens op slaan.

16. LadyBug

LadyBug Guest

Ik zeg ook niet ALLEMAAL, maar zeker een deel ervan.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Bwah, zinloze discussie als je ons loopt te betichten van dingen die jij niet aan kan tonen dmv voorbeelden. Heb ik geen zin in.

18. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Green mile is ok maar moet je dan zulke aantrekkelijke threads openen zoals: leuke quotes, ajax...
    Ik WIL die dan lezen maar dan blijkt dat ze op green mile staan....

19. LadyBug

LadyBug Guest

Alle Mods:

Ik neem jullie helemaal niks kwalijk. Ik gaf gewoon mijn mening dat ik 250 posts erg veel vond.
    Als jullie dit zo goed vinden, okee. Ook goed.

Bij deze sorry.

Laatst bewerkt door een moderator: 21 mrt 2003
  20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ok, bedankt voor de tijd die ik verspild heb.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina