The Hobbit

Discussie in 'Algemeen' gestart door The killerbee, 9 apr 2003.

1. king of XBOX

king of XBOX active user agian

Leuk Bevonden:
    1
    ik ook het zag er allemaal wel leuk uit maar ik vond de screens er een beetje vaag uitzien. dat kan natuurlijk ook aan de pics liggen.

2. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ben m nu aan het downloaden, lijkt mij wel een leuk spel (wat ik erover heb gehoord dan).

hoe lang zal de speelduur van dit spel zijn, is dat al bekend?

wow, ik heb net het filmpje gezien, lijkt me eigenlijk wel een heel vermakelijk spel. Maar ja ik ben dan ook wel van van alles wat met Lord of the Rings/The hobbit te maken heeft.:9

Laatst bewerkt: 13 apr 2003
  3. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Me 2, alleen de spellen die tot nu toe op de xbox uitgebracht zijn vind ik nog niet echt Lord of the Rings waardig. Dus heb ze allebei niet gekocht, van deze verwacht ik veel. Het moet toch mogelijk zijn om een echte topgame te maken van zo'n verhaal. :9

4. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet mensen, maar voor dat soort games, is er altijd een warm plekje in mijn hartje 8)

5. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    ja ik kan dit allemaal wel waarderen die leuke kleuren en al die leuke fantasie. zo´n grappig klein mannetje in een complete fantasie wereld, echt goed gedaan.
    hulde aan Mr. Tolkien of schrijf je dat niet zo?

6. WtR

WtR Addicted 2 Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    wtf? dit staat op cube-europe
    http://www.cube-europe.com/movies/HOBBIT.WMV

dit doet met sterk denken aan paars boxje waarmee je met een mannetje met een snorretje kunt besturen (NEE geen strakke scheiding :p)

edit:
    Ja man dit is gewoon voor de kubus
    kijk dat stuurkruisje(in de nintendo handleidingen vierpuntsdruktoets genoemd) in et hoekje :confused:

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  7. The killerbee

The killerbee RoyT NL

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dit filmpje is van de ngc maar wat boeit dat nou?:confused:
    Dit spel komt namelijk gewoon uit op de xbox:p

8. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    en dan ziet het er hopelijk nog wat beter uit

ik heb ze ook geen van beiden al heb ik er wel aan gedacht om the Two Towers te kopen. Maar die is que speelduur denk ik voor mij een beetje te kort. Als ie wat minder duur is koop is m zeker (en FOTR ook al is het alleen maar om de verzameling compleet te krijgen 8) )

Laatst bewerkt: 14 apr 2003
  9. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik zou dit spel echt wel willen hebben. maarja dan begint het altijd terugkerende spel. hoe krijg ik mijn ouders omgehaald om een spel te mogen kopen.
    maarja dat boeit niet zo.
    het is eigenlijk ook wel zo'n typisch cube spelletje met al die frisse kleuren enzo. maar ik kan dit kleurige spelletje zeker wel waarderen.

10. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    ik vind het er nu al goed uitzien hoor... Het lijkt mij een zwaar gaaf spel! Two Towers was goed, maar veels te kort.... Fellowship (vivendi) was een goede game imho, alleen lag het genre me niet zo (teveel gepraat). Dit lijkt me een leuke middenweg en gelijk een nieuwe platformgame voor de xbox, die er in verhouding toch al niet veel waren (geen goede iig)

11. PPM

PPM Blaataap

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat zo'n typisch cube gamepie wel een leuke afwisseling zal zijn op de xbox. Lekker ontspannend gamen onder een leuk muziekje.

Ik hoop dat ze een beetje goede achtergrond muziek gebruiken, want hoewel je daar niet zo veel mensen over hoort praten voegt een goede achtergrondmuziek heel veel toe aan de sfeer van de game.

12. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    ja helemaal mee eens.
    vooral met een spel als dit. dat toch vooral de fantasie van het boek moet uitstralen.

13. Sn7ke

Sn7ke Tuinslang

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben heel erg beniewd. Ze zeggen dat het een beetje de tegenhanger moet worden van Zelda op de Gc en dat soort games...En laat ik nou net eens verliefd zijn op zelda _O_ !! Ik kan niet wachten ^.^ (of ik ga een Gamecube kopen als dit niks wordt...)

14. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
    k vind m kwa idee volges mij een beetje lijken op Zelda: ocarina of time, ook kwa waponswits buttons :D lijkt me wel grappige game, alleen de graffics zijn niet egt super , das wel jmmr

Laatst bewerkt: 15 apr 2003
  15. da_master_chief

da_master_chief Morrowind Master

Leuk Bevonden:
    0
    Over welk filmpje heb je het nu? die in het begin van de thread of die link op de vorige blz? Want die eerste vind ik behoorlijk mooi.

16. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    die twee filmpjes zijn toch hetzelfde alleen die op de homepage in het nieuws staan die is wat langer geloof ik

17. XboxRulez4ever!

XboxRulez4ever! XBW Luizak

Leuk Bevonden:
    1
  18. king of XBOX

Leuk Bevonden:
    1
    ja dat zeg ik
    weet iemand anders waneer we hem kunnen verwachten? ik heb net op tothegame.com gekeken maar daar staan niks op

19. Enygm

Enygm Enygm

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 2 weken dat spelletje en ik vind het gewoon fantastisch. Wat is het lang geleden dat ik mij nog zo geamuseerd heb. Dit is pure fun en het is eenvoudig. Mijn vriendin zegt steeds dat ik precies een klein kind ben als ik het speel. (en ik word 29 jaar)

Als je nog gelijkaardige titels voor de xbox hebt mag je het me altijd eens zeggen want ik ben de racers en de FPS een beetje beu.

20. metzman

metzman XBW's typverslaafde

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf ook heel blij met The Hobbit. Het is een leuke platformer met toch ook een heel licht RPG systeem door af en toe een nieuwe vechttechniek of betere aanval te leren en je aantal hitbolletjes word steeds meer bij elk "level up", zo als bij Zelda met de hart containers. Het is echt een vrolijke Tolkien vergaming geworden, maar behoud wel de sfeer van het boek. Daarbij vind ik de stemmen erg goed gedaan en de characters goed uitgewerkt. De hele sfeer van de Shire in het begin is goed nagemaakt, en soms heb je van die grote landschappen waar je op uitkijkt, erg leuk gedaan, geeft toch een beetje zo'n wow gevoel. IS echt een spel dat gewoon erg leuk is om te spelen en bent steeds weer benieuwd wat er om de volgende hoek wacht. Zeker een beter spel dan ik had verwacht! Voor de Tolkien en platformgame fans een musthave vind ik. Alleen word er in de "vertellingen" erg veek gefastforward. Ik had de scene dat de trollen er in worden geluisd liever in ingame of cgi cutscenes gezien, ipv wat tekeningen met een voiceover...maar verder echt een leuk spel! Zo'n spel waarvan je een glimlach op je gezicht krijg...is even weer eens wat anders dan snel hakken, geweldadig shieten en sombere survival horror.

Greetz,

MetzMan

Deel Deze Pagina